رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه رئیس جمهور برنامه جداگانه ای به مجلس ارائه نداده و می گوید برنامه ام همان برنامه هفتم توسعه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: رئیس جمهور اعلام کرد که برنامه وی، همان برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز است. با این شرایط آیا الان ما باید مخالف یا موافق با برنامه هفتم توسعه یا سند چشم‌انداز صحبت کنیم؟

وی بیان کرد: رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است که ما با آن موافقت یا مخالفت کنیم. الان ۱۵۰ دقیقه وقت مجلس گرفته می‌شود تا موافقان و مخالفان حرف بزنند درحالی که رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برنامه هفتم توسعه قبلاً تصویب شده و به تأیید شورای نگهبان رسیده است و ما الان ضرورتی ندارد که در موافقت یا مخالفت با برنامه هفتم یا سند چشم انداز صحبت کنیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور قسم خورده که به قانون عمل کند و الان باید برنامه خود را ارائه می‌داد و به طور مصداقی و مشخص اعلام می‌کرد که برای مثال، برای تحقق آموزش و پرورش رایگان چه برنامه‌ای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 1
    45 سال بابرنامه بودیم این شده بزار 4 سال بدون برنامه باشه ببینیم چه خاکی تو سرمون میریزید
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    اقاي نماينده تهران، با سواد، با برنامه و... با چند تا راي رفتي مجلس كه الان داراي بال بال مي زني
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    وقتی کارشناس بیاری برنامه هم با خودش میاره برنامه هفتم که هست جقدر اشتهاتون زیاده بعد یه نوشابه هم میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس