رئیس جمهور برنامه کلی دولت را به مجلس ارائه نداده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور باید برنامه کلی دولت چهاردهم را به مجلس ارائه می کرد تا امروز آن را بررسی کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی کوچک زاده در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: قبل از آنکه صحبت‌های مخالفان مطرح شود بنده تقاضا داشتم اخطار خود را مطرح کنم اما متاسفانه این فرصت به بنده داده نشد و وارد دستور دیگری شدیم.

وی خطاب به قالیباف گفت: آقای قالیباف بنده قصد بهانه گرفتن ندارم و واقعاً می‌خواهم بعد از سه دوره نمایندگی این بار و این دوره مجلس شورای اسلامی، با ریاست شما با سربلندی به پایان برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اخطار خود گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور دو هفته بعد از مراسم تحلیف ضمن تقدیم برنامه کلی، باید اسامی وزرای پیشنهادی خود را به مجلس ارائه کند. امروز کار ما در مجلس، بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت است و رئیس جمهور باید برنامه دولت را تشریح می‌کرد.

کوچک زاده ادامه داد: اصل جلسه امروز برای بررسی دولت چهاردهم تشکیل شده است و آقای قالیباف! آیا این برنامه کلی به شما ارائه شده است؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسعود پزشکیان همیشه می‌گوید برنامه من همان برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های کلی و سند چشم انداز است. الان که آقای حاجی دلیگانی مخالفت خود را اعلام کرد، با نهج البلاغه یا برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد؟

وی گفت: در شرایطی که رئیس جمهور برنامه خود را تقدیم مجلس نکرده است موافقان و مخالفان به واقع نمی‌دانند با چه چیزی باید مخالفت یا موافقت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 1
    پزشکیان نه برنامه داره ، نه توانایی داره و نه علمش رو داره
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 1
    پزشکیان هنرش دادن ارقام و برنامه های خیالی و واهی است
  • ایثارگر IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 1
    کوچک زاده برنامه توسعه هفتم هویج است مصوب کردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس