پزشکیان با تشکیل دولت «وفاق ملی» هزینه سنگینی پرداخت کرده است

نماینده ورزقان در مجلس گفت:پزشکیان با تشکیل دولت وفاق ملی و با معرفی این کابینه هزینه سنگینی را پرداخت کرده است.

به گزارش مشرق، «رضا علیزاده» نماینده ورزقان در مجلس در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم، با اظهار داشت: صداقت، شهامت، پاکدستی، وفای به عهد آقای پزشکیان را در جریانید لذا مردم هم در انتخابات به او رأی دادند و ما هم افتخار می‌کنیم امروز در خدمت رئیس جمهور پاکدست هستیم.

وی ادامه داد: تشکیل دولت وفاق ملی پس از چند دهه اتفاق افتاده است لذا باید قدردان این مهم باشیم. پزشکیان با تشکیل دولت وفاق ملی و با معرفی این کابینه هزینه سنگینی را پرداخت کرده است.

نماینده ورزقان در مجلس افزود: اگر به دنبال تشکیل وفاق ملی هستیم مجلس هم باید همراهی کند. نباید به بهانه‌های کوچک در راستای تشکیل دولت وفاق ملی سنگ اندازی کنیم.

علیزاده ادامه داد: علت موافقت بنده با برنامه‌های رئیس جمهور تشکیل دولت وفاق ملی است بایستی ما قدردان این موضوع باشیم.

وی با بیان اینکه امروز باید فشار روانی را از روی دولت برداریم، افزود: این فشار در حوزه‌های مختلف وجود دارد و از منتقدان می‌خواهم انصاف به خرج دهند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید پزشکیان بر گشایش‌های بین المللی با رعایت سه اصل حکمت، مصلحت و عزت اقدام بسیار درستی است و امیدواریم این مهم اتفاق افتد و شاهد برون رفت از بن بست باشیم.

علیزاده افزود: برنامه‌های رئیس جمهور در زمینه مبارزه با فساد، عدالت محوری، هوشمندسازی دولت، سیاست گذاری مبنی بر روش‌های کارشناسی، اولویت دادن به منابع مردم، استفاده از کارشناسان توانمند بدون توجه به دیدگاه سیاسی آنها، بهینه سازی مصرف انرژی قابل توجه است.

وی تصریح کرد: تشکیل دولت وفاق ملی باعث شده من امروز در جایگاه موافق باشم اما این دلیل بر این نیست که در جزئیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی بی توجه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    گوگولی چقدر هم نوشابه باز می‌کنه!
  • FR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    زمینه این شرایط را شهید جمهور با هزینه جان خود پرداخته است
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    وفاق ملی یا وفاق پیرمردهای اصلاحاتی مسئله این است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس