کد خبر 1633998
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
نظام سلامت پاشنه آشیل دولت چهاردهم است/ دولت فقط وزرا نیستند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: نظام سلامت پاشنه آشیل دولت چهاردهم است.

به گزارش مشرق، سید «جلیل میرمحمد میبدی» در موافقت کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: پزشکیان بسیاری از دغدغه‌هایی که شما دارید در برنامه دیده شده است.

وی ادامه داد: دولت وفاق ملی به معنای سهم خواهی نیست. دولت فقط وزرا نیستند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس افزود: ان‌شاءالله با قولی که پزشکیان دادند، حتماً از همه ظرفیت‌های نظام استفاده خواهد شد.

وی گفت: نظام سلامت پاشنه آشیل دولت چهاردهم است.

میبدی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند موفقیت دولت موفقیت همه ماست و همه باید به ایشان کمک کنند، ادامه داد: برنامه پزشکیان مطابق برنامه سیاست های ابلاغی است که یکی از بهترین و جامع ترین برنامه هاست.

وی تصریح کرد: دو مطلب یعنی توجه به سیاست‌های ابلاغی و برنامه هفتم در مراسم تنفیذ و تحلیف و جلسات وزرای پیشنهادی با کمیسیون‌ها همواره مطرح شده است که باید ما به جای تذکر از این رویکرد تشکر کنیم؛ چرا که قرار گرفتن برنامه به عنوان محور اصلی بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: صداقت را در پزشکیان دیده‌ایم لذا وعده های داده شده حتماً اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با بیان اینکه بدنه دولت بسیار گسترده است، افزود: بهترین و موثرترین وعده ای که یک رییس‌جمهور می‌تواند بدهد را آقای پزشکیان داده است. دولت او دولت وفاق ملی است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با استفاده منصفانه از اهرم های نظارتی با رئیس جمهور همکاری خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وعده‌های رییس‌جمهور در حوزه سلامت و بهداشت و درمان خوب بود. البته ساماندهی اتباع، حمایت از ورزش و اجرای قانون ساماندهی حقوق بازنشستگان لازم است.

میبدی با بیان اینکه آقای پزشکیان! به شما کمک خواهیم کرد تا برنامه های خود را اجرا کنید، خاطرنشان کرد: از مجلس انتظار نداشته باشید برنامه های وزرا را به طور ریز مورد بررسی قرار ندهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس