کد خبر 1633999
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
حمایت کامل از دولت چهاردهم را خواهیم داشت

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمایت کامل از دولت چهاردهم را خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سید مرتضی محمودی نماینده موافق کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: حمایت کامل از دولت چهاردهم را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر مخالفت می‌کنیم نقد سازنده داریم و نکاتی را عرض می‌کنیم که شاید در مسیر شکل‌گیری دولت کمک کند.

نماینده مردم تهران گفت: موفقیت این دولت موفقیت همه ما و نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

محمودی با بیان اینکه اعتقاد پزشکیان این است که برنامه ارائه داده شده همان برنامه هفتم و سیاست‌های کلی کشور است، ادامه داد: با این نگاه ما بنایی برای موافقت و مخالفت با برنامه نداریم چون اساساً برنامه‌ای وجود ندارد.

وی یادآور شد: به رئیس جمهور یادآوری می‌کنیم که در برنامه هفتم تکالیف و احکام مشخصی قید شده که از جمله آن رشد هشت درصدی است؛ لذا وجود برنامه دقیق و عملیاتی ضروری است.

نماینده مردم تهران در مجلس با طرح این سوال که تکالیف حداقل سه ماهه برنامه هفتم را دولت چگونه می‌خواهد اجرایی کند، گفت: دولت باید برای اجرای تکالیف سه ماهه اول برنامه هفتم، برنامه عملیاتی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحبت‌های آقای عثمانی به خاطر صحبت آقای ظریف در معیار گذاشتن برای انتخاب کابینه است که توقع ایجاد کرد؛ اجازه دهید رئیس‌جمهور با عقلانیت انتخاب کند.

وی گفت: رئیس جمهور کابینه پیشنهادی را در قالب وفاق ملی تعریف کرد که به او تبریک می‌گوئیم؛ البته نسبت به برخی وزرا نکاتی وجود دارد.

محمودی با تاکید بر اینکه روابط خانوادگی بین اهل سنت و شیعه برقرار است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دولت و نظام نزدیکی اقوام و مذاهب است و قطعاً هیچ جریانی جز این منش را دنبال نمی‌کنند؛ کما اینکه یک میلیون شیعه، شهید مقاومت فرمانده اهل سنت شهید هنیه را با افتخار تشییع کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    حکایت کامل از یک دروغگو !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس