.

تلویزیون اسرائیل به نقل از مقامات امنیتی این رژیم مدعی شد عملیات ارتش اسرائیل در نوار غزه به پایان رسیده؛ اما ممکن است نیروهای این رژیم دوباره به غزه بازگردند.

به گزارش مشرق، تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان»، امروز (شنبه)، به نقل از چند مقام امنیتی این رژیم مدعی شد عملیات ارتش اسرائیل به طور کلی در نوار غزه به پایان رسیده است.

این مقامات که اشاره‌ای نیز به نام آن‌ها نشده، ادعا کردند نهادهای امنیتی به سران سیاسی این رژیم اطلاع داده‌اند که زمان امضای توافق تبادل اسرا فرا رسیده است.با این حال، این منابع اضافه کردند نیروهای این رژیم می‌توانند بار دیگر در صورت دریافت داده‌های اطلاعاتی جدید درباره تحرکات مشکوک در نوار غزه وارد این منطقه شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حالی این گزارش را منتشر کرده‌اند که ارتش این رژیم تا لحظه انتشار این گزارش واکنشی به این ادعا نشان نداده است.

این گزارش همزمان با پایان مرحله اول مذاکرات آتش‌بس در دوحه از سوی تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شده است.مذاکرات آتش‌بس غزه که به مدت چند هفته متوقف شده بود، بار دیگر روز پنجشنبه هفته گذشته در پایتخت قطر با حضور هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی به ریاست رئیس موساد، رئیس سازمان اطلاعات مصر، وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان سیا برگزار شد.

قرار است دور دوم این مذاکرات طی روزهای آینده در کشور مصر برگزار شود. هر چند برخی اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با رسانه‌ها اشاره‌ کرده‌اند، رژیم صهیونیستی در مذاکرات تغییری در مواضع خود نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    با سلام،نباید این فرصت تاریخی که رژیم اسرائیل دچار خفگی شده را از دست بدهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس