پزشکیان در معرفی کابینه تخت تأثیر جریان زنبیل به دست نبود

نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان تحت تأثیر جریان زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

به گزارش مشرق، فرشاد ابراهیم‌پور نماینده ایذه به عنوان موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم در صحن علنی امروز مجلس و در نوبت بعد از ظهر اظهار کرد: برخی از شروط وفاق انسجام ملی به عملکرد رئیس جمهور مربوط است. معتقدم خوب شروع کرده است و اولین گام نسبت به نیروهای مؤمن و انقلابی این باشد که سوءظن به پزشکیان نداشته باشند.

وی افزود: نیروهای انقلابی نباید پزشکیان را پیش داوری کنند و وابسته به جریان ۲۷ ساله سیاسی خاص بدانند. مواضع مقتدرانه و متواضعانه و استکبار ستیزانه او را می‌خواهیم که به فضل الهی تاکنون در این مسیر موفق عمل کرده است. انتخاب افراد مجرب و غیر سیاسی محور انتخاب او بوده و دکتر پزشکیان تحت تأثیر جریان سهم‌ها و زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: پس از شهادت رئیس جمهور خدوم کشورمان وضعیت اداری و کشور در حالت تعلیق قرار گرفته است و دولت هرچه زودتر باید شکل بگیرد و با قدرت در مسیر خدمتگزاری حرکت کند. کابینه معرفی شده انصافاً یک کابینه فراجناحی از همه طیف‌ها است. شاید تنها نبود برادران و خواهران اهل سنت در کابینه از جمله نقاط ابهام برانگیز آن باشد که طبق وعده رئیس جمهور مقرر است در سایر مناصب از این عزیزان استفاده شود.

وی ادامه داد: اما اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران حرف بی‌اساسی است که در آمیختن خون پاک مجاهدان اهل سنت در کردستان و بلوچستان و برجسته‌تر از همه در فلسطین مظلوم با سرداران دلباخته اهل بیت خط بطلانی از خون کشید که کردستان را از شر کومله و دموکرات با خون مجاهدان سنی در کنار شیعیان آزاد کرد.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: درخواست خاضعانه از رئیس جمهور اسلامی ایران و وزرا دارند که توجه ویژه به مظلوم خوزستان و مردم محروم در چهار سال آینده داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    درود بر شرافت زنبیل بدست ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس