به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین ویدئویی از عبدالحکیم حنینی؛ از رهبران حماس را با عنوان خاطرات هم بند یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس از سالهای اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد:

عبدالحکیم حنینی؛ از رهبران حماس که سالهای طولانی را به همراه یحیی سنوار(ابوابراهیم)، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس و شهید صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در زندان‌های رژیم صهیونیستی پشت سر گذاشته، به تشریح خاطراتش از سنوار در دوران اسارت پرداخته است:

سنوار علاقه زیادی برای خدمت‌رسانی به سایر اسرا در زندان‌های رژیم داشت. با اینکه رئیس شورای عالی اسرای حماس در زندان بود، در نهایت تواضع برای همه اسرا شیرینی درست می‌کرد.

بعد از تحمل ۲۴ سال اسارت به جای آنکه به دنبال تشکیل خانواده باشد، مسئولیت مهم امور نظامی را برعهده گرفت و بعدها نیز به عنوان رئیس حماس در داخل غزه انتخاب شد.

ابوابراهیم اهتمام زیادی به خواندن خاطرات فرماندهان و سران دشمن داشت و حتی در داخل زندان روزنامه، کتب و گزارش مراکز تحقیقاتی و پژوهشی رژیم صهیونیستی را مطالعه می‌کرد تا آگاهی‌اش راجع به دشمن صهیونیستی تقویت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    اگه مردم غزه از طوفان الاقصی به هرعنوانی راضی باشن حرفی نیست
  • DE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    حتی هیتلر هم در اطاق های گاز جان آنها را گرفت ، بدون درد و خونریزی
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    0 0
    سنوار نتوانست این میزان توحش اسراییل همراه با همدستی امریکا را پیش بینی کند همینظور با اینکه عرب است نتوانست پیش بینی کند که عربستان - اردن - امارات - مراکش و وو نه تنها کوچکترین کمکی به فلسطین نمی کنند بلکه با اسراییل در کشتار و قتل عام فلسطینی ها همدست هم میشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس