خطیب نمایه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات پرداختند.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

موافقت کمیسیون امنیت ملی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) گزارش کمیسیون متبوع خود درباره برنامه‌ها و صلاحیت سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات را قرائت کرد.

وی گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق و استماع پاسخ‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب را واجد صلاحیت برای تصدی وزارت اطلاعات دانست.

(جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

موافقت کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با وزیر پیشنهادی اطلاعات

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی اطلاعات خبر داد.

ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در نوبت صبح جلسه علنی امروز یکشنبه و در جریان بررسی صلاحیت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل خطیب؛ وزیر پیشنهادی اطلاعات گزارش و نظر این کمیسیون درباره خطیب را قرائت کرد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

رئیس جمهور اصلاح طلب نه در شعار و نه در سبد رای به اصلاح طلبان بدهکار نیست

مجتبی زارعی نماینده تهران ری و شمیرانات در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات، اظهار کرد: رئیس جمهور اصلاح طلب نه در شعار و نه در سبد رای به اصلاح طلبان بدهکار نیست. او رئیس جمهور صادق ضد پروتکل‌های بروکراتیک، فاکتور هزینه‌هایی که برای تو از پشت این تریبون صادر می‌کنند برابر میدان صحت ندارد.

نماینده تهران بیان کرد: پزشکیان ربطی به جامعه مدنی خاتمی ندارد، ربطی به هابز، لاک و روسو ندارد. پزشکیان گفته من اصولگرا هستم اصولی که به حق و عدل ختم می‌شود، با این دلیل من بر دستان پزشکیان بوسه می‌زنم که نه برای ساخت جامعه مدنی به جامعه مدنی غربی بلکه به جامعه مدنی علوی ارجاع کرده است. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

جباری: خطیب به هیچ حزب و جریان سیاسی تعلق ندارد

احمد جباری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: در حال حاضر در یک برهه بسیار خطیر و حساس از تاریخ منطقه و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار داریم و در این شرایط انتخاب فردی کارآمد برای وزارت اطلاعات اهمیت زیادی دارد.

جباری تاکید کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قانون اساسی و گفتمان امامین انقلاب باور عمیق و راسخ دارد و همین موضوع باعث شد که وی برای تصدی وزارت اطلاعات به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

بروجردی: وزارت اطلاعات در مقابل طراحی‌های متعدد دشمن قوی عمل کرده است

علاء‌الدین بروجردی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که وعده صادق را محقق کرد و طبق وعده دوران تبلیغات انتخاباتی در معرفی کابینه، وفاق ملی را پیاده کرد.

وی با بیان این‌که شرایط امروز در منطقه بسیار حساس است، تصریح کرد: ما شاهد جنگ اقتصادی و جنگ اطلاعاتی هستیم از سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا تا سازمان‌های منطقه‌ای و همپیمانان آمریکا، همه مقابل ما صف‌آرایی کرده‌اند لذا در این وضعیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور به خصوص وزارت اطلاعات قوی عمل کردند و توانستند در مقابل چنین جنگ چند وجهی بسیار پیچیده عمل کنند که اینها همه به توانمندی ویژه نیاز دارند. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

حجت الاسلام خطیب: امنیت و اقتدار کشور امروز مورد اعتراف دوست و دشمن است

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در صحن علنی مجلس گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه تکالیفی بر عهده وزارت اطلاعات گذاشته شده است که از جمله آن می توان به تقویت امنیت مرزی، سایبری، تقویت اشراف اطلاعاتی و کمک به نگارش طرح اطلاعاتی کشور، تامین نیازهای اطلاعاتی نهادها، کمک به هوشمندسازی دولت الکترونیک و ارتقای امنیت پایدار اشاره کرد.

وی افزود: از یک سو در منطقه‌ای قرار داریم که با جنگ و تنش متعددی مواجه است از جمله خلق تروریسم تکفیری تحت عنوان داعش و از سوی دیگر تروریسم دولتی و تولید مخوف ترین قتلگاه زنان و کودکان.

خطیب تاکید کرد: رویارویی با نظام اسلامی همواره وجود داشته است و دشمن جنگ ترکیبی همه جانبه را با پیوستگی با جنگ شناختی در دستور کار خود قرار داده است و تضعیف ساخت درونی قدرت را هدف گرفته است.

وی گفت: امروز زیر سرویس‌های اطلاعاتی ۵۳ کشور میز ایران دارند و بسیاری از پروژه های امنیتی با مشارکت بازیگران مختلف و تقسیم کار میان آنها صورت می‌گیرد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    اون نماینده مجلس که میخواهد به دست آقای پزشکیان بوسه بزند !! بزند شاید کار شایسته ای باشد !!
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    وقتی گفتید شبکه موساد تو کشور قطع کردیم هفته بعدش شهید هنیه زدن
  • جلالی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام، آقای خطیب بفرمایند ،محل اقامت آقای هنیه در ایران چگونه در اختیار دشمنان داخلی قرار گرفت؟،چگونه است که بعد از ترور هنیه نیز وزارت اطلاعات هیچ گونه عکس العملی نشان نداد؟ایشان نتوانسته اند از محافظت یک نفر در داخل کشور سربلند باشند، فقط وفقط بلوف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس