اربعین

رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به ثبت نام ۳ میلیون نفر در سامانه سماح گفت: یک میلیون زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش مشرق، سردار محمد شرفی رئیس قرارگاه اربعین فراجا اظهار داشت: امسال یکی از منظم ترین راهپیمایی‌های اربعین را داشته ایم و زائران با رعایت قوانین با منطق مسیر را طی کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۳ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و ۲ میلیون و ۶۰۰ نفر مشرف و یک میلیون به وطن بازگشته اند.

سردار شرفی بیان داشت: امروز و فردا تلاقی رفت و برگشت نزدیک هم است و ۸۲ درصد زائران با وسیله شخصی آمده اند و باید رانندگی کنند لذا مراقب خواب آلودگی خود باشند و حتماً قبل رانندگی استراحت، چرخ خودروها را تنظیم و در مسیر حتماً استراحت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا ادامه داد: در مهران پارکینگ‌ها مشکلی ندارد و پارکینگ اربعین ۴۸ هزار نفر گنجایش دارد و دیروز ۳۰ هزار خودرو در این پارکینگ بود که امروز هم خالی و هم مجدد شارژ می‌شود.

وی بیان داشت: هزینه پارکینگ ۳۰ هزار تومان است و پلیس ۱۱۰ را مستقر در پارکینگ‌ها داریم و اگر زائران شکایتی داشته باشند همکاران ما حضور دارند و اگر خارج عرف هزینه پارکینگ دریافت شود، عودت داده می‌شود و زائران حتماً با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاع دهند و ما با متخلفان در پارکینگ‌ها برخورد می‌کنیم.

سردار شرفی با اشاره به اینکه زائران فاصله پارکینگ تا پایانه باید رایگان جابجا شوند و مبالغی نباید توسط اتوبوس‌ها دریافت شود، گفت: موکب‌های عراقی خدمات روز اربعین ارائه نمی‌دهند، لذا زائران به صورتی برنامه ریزی کنند که روز اربعین به کشور برگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس