کد خبر 1634729
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

پودر زعفران امیر مهدی عمده

پودر زعفران فروشگاه شیک کویین پخش عمده زغفران در بسته بندی یک کیلوییی و 20 گرمی و... هست با بهترین کیفیت عرضه میشود کافیست یکبار امتحان کنید منبع غنی از ویتامین A، اسید فولیک، مس، پتاسیم، کلسیم، منگنز، آهن، سلنیوم، روی، منیزیم، ریبوفلاوین و تیامین است و بیش از 150 ترکیب آنتی اکسیدانی دارد. پودر زعفران می تواند اختلالات قاعدگی را درمان کند و بر سلامت قلب و عروق تاثیر بگذارد.

همچنین زعفران در درمان افسردگی و دیابت موثر است. پودر زعفران روشن کننده پوست است و جوش، آکنه و لک را از بین می برد. پودرزعفران آرام بخش، اشتها آور، ضد اسپاسم، پیشگیری کننده از بیماری های قلبی و سرطان، تقویت کننده حافظه و کاهش دهنده فشار خون است.

از سویی دیگر پودرزعفران به هضم غذا کمک می کند و تقویت کننده معده می باشد و به عنوان مسکن به ویژه در دردهای لثه کاربرد دارد. بر طبق نتایج این تحقیقات استفاده از پودر زعفران در غذا و نوشیدن حداقل یک فنجان چای زعفران برای تمدد اعصاب توصیه می شود. پودر زعفران افزایش دهنده تمرکز حواس است و در پیشگیری از آلزایمر و پارکیسون موثر می باشد. پودر زعفران در درمان دردهای عصبی و کم خوابی موثر می باشد.

گین اپ ام جی قوطی بلند 60 عددی

ویژگی‌های پودر زعفران زرین خراسان

تهیه شده از زعفران‌های مرغوب و تازه منطقه خراسان
دارای عطر و طعمی بسیار قوی و ماندگار
به راحتی در غذاها و نوشیدنی‌ها حل می‌شود
دارای رنگی قرمز و درخشان
فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده

موارد مصرف پودر زعفران 20 گرمی

از جمله موارد مصرف این پودر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آش
  2. حلیم
  3. سوپ
  4. پلو
  5. خورش
  6. شیرینی
  7. کیک
  8. بستنی
  9. نوشیدنی‌های گرم و سرد
  10. و......

چگونه از پودر زعفران استفاده کنیم

ابتدا مقدار مورد نیاز پودر را با کمی آب یا شیر گرم مخلوط کنید تا کاملاً حل شود. سپس آن را به غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود اضافه کنید.

پودر زعفران امیر مهدی عمده

پودر زعفران: عطر و طعم اصیل زعفران در یک بسته 20 گرمی کوچک

زعفران یکی از گران‌بهاترین ادویه‌های جهان است که به دلیل عطر و طعم بی‌نظیرش در سراسر جهان شناخته شده است. این ادویه از گل‌های گیاه زعفران به دست می‌آید و دارای خواص درمانی و دارویی نیز می‌باشد.

پودر زعفران امیر مهدی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین انواع پودر زعفران در بازار ایران است. این پودر از زعفران‌های مرغوب و تازه‌ای که در منطقه خراسان کشت می‌شوند، تهیه شده است. پودر زعفران رزین خراسان دارای عطر و طعمی بسیار قوی و ماندگار است و به راحتی در غذاها و نوشیدنی‌ها حل می‌شود.

فواید پودر زعفران برای سلامتی

این پودر فواید متعددی برای سلامتی دارد و آن را فراتر از یک ادویه خوش طعم می‌کند. در این قسمت برخی از خواص قابل توجه آن را بررسی می‌کنیم:
خواص ضد التهابی

پودر زعفران حاوی ترکیباتی با اثرات ضد التهابی مانند کروسین و کروستین است. این ترکیبات به دلیل پتانسیل آن‌ها در کاهش التهاب و کاهش علائم بیماری‌هایی مانند آرتریت و بیماری التهابی روده مورد مطالعه قرار گرفته اند.
بهبود خلق و خو و کاهش استرس

این پودر از دیرباز با بهبود خلق و خو و کاهش استرس مرتبط بوده است. تحقیقات نشان می‌دهد که زعفران ممکن است به افزایش سطح سروتونین در مغز کمک کند، احساس خوب بودن را تقویت کرده و علائم افسردگی و اضطراب را کاهش می‌دهد.
خواص زعفران در مبارزه با سرطان

برخی از ترکیبات موجود در این پودر، مانند سافرانال و کروسین، خواص ضد سرطانی امیدوارکننده‌ای را در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند. در حالی که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، این یافته‌ها نشان می‌دهد که پودر زعفران ممکن است پتانسیل جلوگیری از رشد سلول‌های سرطانی و کمک به پیشگیری از سرطان را داشته باشد.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس