بمب دیرهنگام پرسپولیس ترکید/میلاد محمدی در اردوگاه سرخ

میلاد محمدی با عقد قرارداد رسمی به باشگاه پرسپولیس پیوست.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، میلاد محمدی مدافع ۳۰ ساله تیم ملی که از آکادمی پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد پس از مذاکره و انجام توافقات لازم با مدیران باشگاه به پرسپولیس پیوست.

محمدی بامداد امروز سه شنبه قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس را به صورت اینترنتی امضا کرد و به زودی برای شرکت در تمرینات تیم به تهران می‌آید.

بازیکن جدید پرسپولیس که توانایی بازی به عنوان مدافع چپ و وینگر چپ را دارد سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، احمد گروژنی روسیه، خنت بلژیک، آ. ا. ک آتن یونان و آدانا دمیراسپور ترکیه را در کارنامه دارد. او همچنین ۶۱ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و یک گل ملی هم دارد.

بمب دیرهنگام پرسپولیس ترکید/میلاد محمدی در اردوگاه سرخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    2 3
    زنوزی شصت میلیارد هزینه کیکند تا یک بازیکن پرسپولیس را به تراکتوربیاید بازیکن درخشان و شایسته تیم ملی با هزینه خودش به عشق پیراهن پرسپولیس به این تیم محبوب و مردمی می اید ایا چنین تیمی باتین بازیکنان عاشق به پیراهن پرسپولیس وطرفدارانش شخصیت و شایستگی قهرمانی ندارد
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      1 2
      پنج سال پیاپی پرسپولیس قهرمان شد یک سال پیام بازرگانی پخش شد و بعد هم قهرمانی های پرسپولیس، مشخصه که این تیم شایسته قهرمانی است.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      3 0
      لنگ اگه شایسه قهرمانی بود یه قهرمانی خارج از ایران هم میتونست بیاره.مگه میشه یه تیم هر سال تو ایران قهرمان شه ولی تو اسیا تا حالا هیچی نشده باشه؟
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 3
      پرسپولیس بدون نیمکت تا فینال واقعی آسیا رفته آنهم دوبار بدون بیرانوند و ترابی شما کیسه ها در طول این مدت که لیگ نخبگان آسیا به اینصورت حرفه ای شده چی کار کردید؟ اصلا از گروهتون اومدید بالا؟ وقتی حریفان عربی هزینه های هنگفتی اندازه کل لیگ و بیشتر هزینه میکنه از بازیکن و استادیوم و همه چی در حد عالی و متناسب با استانداردهای اروپایی انجام میده انتظار معجزه داری؟ البته در لیگ ایران شایسته ترین تیم برای قهرمانی پرسپولیسه حالا شما حسودان بسوزید
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    3 0
    200میلیارد ناقابل.سقفو هم رعایت کردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس