حمله تانک‌های صهیونیستی به سمت چادرهای آوارگان فلسطینی

تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و غافلگیری نظامیان صهیونیست در کمین ترکیبی نیروهای مقاومت در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش مشرق، همزمان با تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نیروهای مقاومت با تیربار و بمب‌های قدرتمند از نظامیان صهیونیست که به کرانه باختری حمله ور شدند استقبال کردند.

آتش ارتش رژیم صهیونیستی بر سر چادرهای آوارگان فلسطینی

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد در جریان هدف قرار گرفتن خودروی شهروندان فلسطینی در خیابان الحشاشین بین رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم چهار فلسطینی به بی گناه به شهادت رسیدند.

بمباران خانه‌های مسکونی در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه نیز دست کم پنج شهید و چندین زخمی برجای گذاشت.

در جریان هدف قرار گرفتن منطقه مواصی واقع در شمال غرب خان یونس نیز دست کم پنج آواره فلسطینی به شدت زخمی شدند.

حمله تانک‌های صهیونیستی به سمت چادرهای آوارگان فلسطینی

همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیز شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت. تانک‌های رژیم صهیونیستی نیز به سمت مناطق شمال غرب شهر رفح آتش گشودند.

تانک‌های رژیم صهیونیستی به سمت چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه شاکوش در مواصی واقع در جنوب نوار غزه حمله کردند. ارتش این رژیم همچنین خانه‌های مسکونی را در غرب شهر رفح با خاک یکسان کرد.

گلوله باران صهیونیست‌ها در یک کمین ترکیبی / تجهیزات دشمن با «ربیع ۱» منهدم شد

این در حالی است که اوضاع کرانه باختری طی ساعات گذشته همزمان با حملات نظامیان صهیونیست به این منطقه ملتهب شد.

به گزارش شبکه فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منطقه رأس عطیه واقع در جنوب قلقیلیه حمله ور شدند. این عناصر اشغالگر به روستای قبیا واقع در غرب رام الله، منطقه حجه در شرق قلقیلیه و محله المهلل در غرب رام الله نیز یورش بردند.

شهرهای طوباس و نابلس در کرانه باختری نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست بودند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که محمد ابراهیم الحروب یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه سر در شهر دورا واقع در الخلیل آسیب دید و به شهادت رسید.

گردان‌های شهداالاقصی مستقر در جنین اعلام کردند که با نظامیان صهیونیست در منطقه جبع وارد درگیری‌های مسلحانه شدند.

این نیروها تاکید کردند که در مسیر نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها در منطقه جبع چند بمب قدرتمند منفجر کردند که باعث زخمی شدن تعدادی از این اشغالگران شد.

نیروهای مقاومت در طوباس نیز با نظامیان صهیونیست که به منطقه طمون حمله کرده بودند وارد درگیری‌های مسلحانه شدند.

گروهان‌های قدس نیز اعلام کردند که نیروهای یگان مهندسی موفق شدند نظامیان صهیونیست را با بمب‌های قدرتمند در محورهای درگیری در منطقه جبع هدف قرار دهند.

این نیروها، عناصر صهیونیست را در یک کمین ترکیبی در طمون گرفتار کرده و آنها را گلوله باران کردند.

گروهان‌های قدس تاکید کردند که رزمندگان فلسطینی یک بمب از پیش کارگذاشته شده از نوع «ربیع ۱» که جزو بمب‌های قدرتمند به شمار می‌رود در مسیر نظامیان صهیونیست در محور العقبه منفجر کردند.

حمله تانک‌های صهیونیستی به سمت چادرهای آوارگان فلسطینی

مصر حتی حاضر نیست موضع تل آویو را به اطلاع حماس برساند

از سوی دیگر یک منبع صهیونیست از مخالفت قاطع مصر با پیشنهاد تل آویو در خصوص محور فیلادلفیا خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونت به نقل از یک منبع صهیونیست گزارش داد که مصر حتی حاضر نیست موضع تل آویو در خصوص محور فیلادلفیا را به اطلاع حماس برساند.

این منبع ادامه داد: هیچ پیشرفتی در خصوص مذاکرات مربوط به محور فیلادلفیا وجود ندارد.

منابع صهیونیست دیگر نیز تاکید کردند، مصری‌ها و فلسطینی‌ها با حضور نظامیان صهیونیست در محور فیلادلفیا مخالف بوده و خواهان عقب نشینی کامل آنها از این منطقه هستند.

شب گذشته وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پذیرش توافق آتش‌بس و مبادله اسرا از سوی تل‌آویو را به وی اعلام کرده است.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی بدون اشاره به هم‌دستی این کشور در جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، مدعی شد که آمریکا در کنار همه کشورهای جهان در تلاش است که پیام عدم تنش‌زایی در منطقه را ارسال کند.

وزیر امور خارجه آمریکا بیان کرد: همگان باید از اقداماتی که تنش‌ها را تشدید می‌کند و گستره خشونت را افزایش می‌دهد جلوگیری کنند. دستیابی به آتش‌بس دائم بهترین راه برای آزادی اسرا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 0
    مصر مزدور لعنت بهت. مشکل از آنجا شروع شد که اقتصاد و کشاورزی مصر را با طرح های آمریکایی نابود کردند و ملت گرسنه، دیگر کاری به سیاست ندارند و مهره آمریکا رییس کشور شده و کنترل ارتش آمریکایی مصر را در دست دارد و به عنوان خط دفاعی اول اسراییل عمل میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس