مرادی

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، سیمایی صراف را شخصیتی علمی، دلسوز و با انگیزه توصیف کرد و گفت که چهره‌های دانشگاهی برای تصدی وزارت علوم توسط سیمایی صراف استقبال کردند.

به گزارش مشرق، احمد مرادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به عنوان موافق حسین سیمایی‌ صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تشکیل دولت وفاق ملی از جمله نقاط قوت آقای پزشکیان بود ما بر این عهد هستیم تا به توصیه رهبری برای حداکثر مساعدت به دولت عمل کنیم.

وی با بیان این‌که قوی‌ترین شخصیت‌های اجرایی بدون حمایت و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی موفق نمی‌شوند، ادامه داد: تلاش شده که به کارنامه اجرایی و توانمندی‌های علمی وزرای پیشنهادی توجه شود دستگاه‌های نظارتی هم نظرشان را درباره صلاحیت وزرا اعلام می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی سیمایی صراف را از جمله نقاط قوت پزشکیان برشمرد و گفت: وزارت علوم به فردی دلسوز و با انگیزه و شجاع نیاز دارد که آقای سیمایی صراف این ویژگی‌ها را دارد او دارای برنامه‌ای جامع، اثرگذار و منطبق با برنامه هفتم بوده که مورد اقبال چهره‌های دانشگاهی و شخصیت‌های علمی و خدوم و اکثریت نمایندگان قرار گرفته است.

مرادی افزود: سیمایی صراف رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس است که اعتقاد به مبانی انقلاب و رهبری دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق علمی سیمایی صراف اظهار کرد: انتظار می‌رود که با حضور او در وزارت علوم شاهد آینده روشنی در آموزش عالی باشیم.

به گفته وی اعتقاد وزیر پیشنهادی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم فردی با انگیزه است، گفت: ان‌شاءالله با رویکردهای آقای سیمایی صراف، شاهد مهاجرت نخبگان از کشور نباشیم. همچنین آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کرده و سلامت روان و اجتماعی در کشور افزایش یابد. با این نگاه می‌تواند حال مردم ایران را خوب کند.

مرادی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم ارتباط تنگاتنگی با نخبگان و دانشگاهیان دارد، گفت: افزایش مهارت‌های فنی ضامن اشتغال پایدار در زیست‌بوم خواهد بود که این موضوع در برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم مشاهده می‌شود.

وی گفت: سیمایی صراف فردی پاکدست، اهل تعامل و مسلط به وظایف وزارتخانه و خوش‌فکر و پیگیر است که امیدوارم با رای قاطع نمایندگان کار خود را شروع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس