صالحی‌امیری همواره در مسیر انقلاب و ولایت بوده است

نماینده پل‌دُختر به‌عنوان نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی همواره در مسیر انقلاب و ولایت بوده است.

به گزارش مشرق، سید حمیدرضا کاظمی نماینده پل دُختر به عنوان نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار کرد: به جهت آشنایی بیش از سه دهه از برادر عزیزم آقای صالحی امیری برای موافق با برنامه‌های او ثبت نام کردم و در خصوص دفاع از برنامه‌های او می‌گویم که به مرز پختگی و بالندگی رسیده است از حیث دانش و تجربه و حلم و علم در جایگاه رفیعی است. همواره در مسیر انقلاب و ولایت بوده است.

وی افزود: او وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است همچنین سرپرست وزارت ورزش و جوانان و ریاست ملی کمیته ملی المپیک و معاون اجتماعی شهرداری تهران و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد ملی و کتابخانه ملی بوده است.

کاظمی در بخشی از سخنانش اظهار کرد: ریاست کمیته اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و معاون پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام از جمله مسئولیت‌های آقای صالحی امیری است و تجارب ایشان در کمیته ملی المپیک و همراه تالیفات او در دیپلماسی فرهنگی می‌تواند گره کور این حوزه را باز کند و گردشگران خارجی را مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های غنی میراث فرهنگی در حوزه گردشگری می‌توان به منابع طبیعی و گردشگری و صنایع دستی توجه کرد که دریچه جدیدی برای کشور باز می‌کند.

نماینده پلدختر که در در دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی سخن می‌گفت، اظهار کرد: جهانیان ایران را به فرهنگ و ادب و هنر می‌شناسند و شما (صالحی امیری) نماد این فرهنگ و هنر خواهی بود و انشاالله با ظرفیت‌هایی که از شما سراغ داریم، بتوانید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را کرده باشید. کشورهای زیادی در دنیا نه نفت و نه گاز و معادن غنی و نه سرمایه‌های دیگری که کشور ما دارد را در اختیار ندارند ولی با جذب گردشگر کشورشان را اداره می‌کنند.

کاظمی خطاب به صالحی امیری به منابع غنی کشورمان اشاره کرد و افزود: کشور ما با صنایع دستی غنی و منابع طبیعی و مناطق گردشگری می‌تواند به عنوان یک مرجع مورد توجه گردشگران دنیا قرار بگیرد و با سوابق مدیریتی که از حضرت عالی سراغ داریم، قطعاً می‌توانید از این ظرفیت به نفع مردم و منافع ملی و کشور استفاده کنیم.

کاظمی گفت: من از خطه لرستان آمده‌ام که در گردشگری می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی این استان را با مدیریت شما شاهد باشیم. با توجه به آشنایی که از سوابق حضرت عالی دارم، امروز به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از سر اعتماد عمیق تمایل خودم را به برادر عزیزم جناب صالحی امیری اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: صالحی امیری با سابقه درخشان و چهره توانمند و استراتژیک خود با توجه به اینکه در این شرایط نیاز به مدیریتی جهت هم‌افزایی وجود دارد. وقتی دولت می‌تواند موفق باشد که اعضای دولت مثل یک تیم در کنار یکدیگر باشند. ما شب قبل به عنوان مجمع نمایندگان استان لرستان با رئیس جمهور دیدار داشتیم و درخواست رئیس جمهور این بود که او از جنس نمایندگان مردم است و قطعاً تعامل خوبی با مجلس و نمایندگان خواهم داشت و ما هم بایستی نهایت توجه و کمک خود را به ریاست جمهور و تیم او داشته باشیم.

نماینده پلدختر که در در دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی سخن می‌گفت، اظهار کرد: من در گفت‌وگوهای مستمر با رؤسای تشکل‌های ملی گردشگری شاهد اجماع قاطع آنها و حمایتشان از آقای صالحی امیری بودم و بر اساس جلسات تخصصی و بررسی‌های دقیق برنامه‌های ایشان تمامی تشکل‌های گردشگری بدون حتی یک رأی مخالف، موافقت کامل خود را با انتخاب صالحی امیری اعلام کرده‌اند.

کاظمی گفت: در بررسی سوابق صالحی امیری به بیش از یکصد مقاله برخورد می‌کنیم که ده‌ها مورد آن در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری است و این مقالات به وضوح نشان می‌دهد که آشنایی عمیق ایشان به حوزه‌های مختلف این وزارتخانه می‌تواند کمک بزرگی به رشد و توسعه کشور در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس