شوریجه: پاک‌نژاد در تمام سلسله مراتب صنعت نفت توانمندی و اجرایی بودن خود را نشان داده است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت عنوان کرد: مهندس پاک نژاد فردی مومن و مقید است و به عمل ثابت کرده است که در طول ۲۷ ساله عمر مدیریتی خود در تمام سلسله مراتب صنعت نفت توانمندی و اجرایی بودن خود را نشان داده است.

به گزارش مشرق، غلامرضا توکل شوریجه در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با محسن پاک‌نژاد، وزیر پیشنهادی نفت، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی نفت در ۳۰ سال از دوران خدمت خود در همه سطوح وزارت نفت و صنعت نفت انجام وظیفه کرده است و این وزارتخانه را به خوبی می‌شناسد و به چالش‌های آن اشراف دارد.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید قدر نیروهای نخبه خود را بدانیم. ما باید نیروهای مؤمن، متخصص و متعهد را همواره مورد توجه قرار دهیم که پاک‌نژاد یکی از این نیروها است.

توکل ادامه داد: مرکز ثقل برنامه‌های رئیس‌جمهور برنامه هفتم توسعه در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، وزیر پیشنهادی نفت نیز مقید به برنامه هفتم توسعه است. وزارت نفت اهمیت زیادی دارد و وزارت نفت نبض و قلب تپنده وزارتخانه‌ها و ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: پاک نژاد برنامه‌ریزی خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این حوزه دارد. وزیر پیشنهادی نفت اعتقاد به بخش خصوصی برای توسعه کشور دارد و عنایت ویژه‌ای به برنامه هفتم توسعه برای اصلاح الگوی مصرف دارد و این موضوع باید با مشارکت مردم محقق شود و این کار علاج مشکل ناترازی انرژی است.

توکل گفت: وزیر پیشنهادی نفت توجه ویژه‌ای به مسئله تحریم‌ها دارد و ما باید در برابر تحریم‌ها مقاومت کنیم. دور زدن تحریم‌ها را باید با درایت و تدبیر دنبال کنیم و ما باید با توسعه نفت و رشد اقتصادی تحریم‌ها را دور بزنیم.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توزیع عادلانه انرژی به خصوص بنزین از برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت است و وی توجه ویژه‌ای به مناطق نفت خیز کشور دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت فردی عملیاتی، میدانی و اجرایی است و سابقه دارد که ۵۶ روز و به صورت شبانه روزی در جهت مهار فوران چاه فعالیت کرده بود و نیروهای تحت امر خود را ترک نکرده بود. امیدوارم همکارانم با وزارت نفت سیاسی رفتار نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس