وزیر پیشنهادی نیرو برای گذر از تنش آبی در کشور سد بسازد

نماینده خرم آباد از وزیر پیشنهادی نیرو خواست به برنامه‌های احداث سد بپردازد.

به گزارش مشرق، هادی هاشمی‌نیا نماینده خرم آباد و موافق وزیر پیشنهادی نیرو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کشور منطقه ما در منطقه خشک قرار گرفته و با تغییر اقلیم هوا گرم‌تر خواهد شد و در آینده با تنش آبی مواجه خواهیم شد و این خطر جدی است و مدیریت آب یکی از وظایف وزارت نیرو است.

وی همچنین اظهار کرد: وضعیت فعلی منابع آب کشور و مصرف آب شرب هم در بخش شهری و روستایی تا حدود زیادی به منابع زیرزمینی وابسته است را می‌طلبد که برنامه دقیقی داشته باشیم و مدیریت صحیحی که بتوانیم در مقابل این تنش و این خطر مادگی داشته باشیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

نماینده خرم آباد احداث سد را یکی از راهکارهای مقابله با تنش آبی پیش روی کشور معرفی کرد و ادامه داد: در استان و شهرستان خرم آباد و سایر شهرستان‌ها که قرار شد سدهای زیادی احداث شود اما متأسفانه فقط دو سد محقق شد و مابقی ساخته نشد. این مهم که امری حیاتی برای آب شرب و کشاورزی است نیاز است که وزیر پیشنهادی در صورت اخذ رأی اعتماد به این موضوع بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    واقعا با این نسخه ای که برای وزیر نیرو میپیچی ... کی به تو میگه کارشناس موندم .... سد بسازیم ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    سدهای ساخته شده پراب شدن نزولات آسمانی کم برداشتحفرهای زیرزمینی زیادهدررفت زیاد...
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    همین نظرات را می دهید برای نمایندگان حرف در می آورند! کاکا حقوق دان تو دنیا سدها را دارند جمع می کنند دنبال اجرای شیوه های آبخیزداری و کاهش و اصلاح مصرف آب باشید.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    وقتی یِبی تجربه اُرد بِده! بهتر از این نمیگه! یکی بش بگه؛ اکثر سدهایی که زدن، به لحاظ جانمائی، غیر اصولی و مخرب محیط زیست بودن! بس نیس! این همه تخریب!...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس