احمد دنیامالی رکورددار رای اعتماد در میان وزرای ورزش؛ گودرزی دوم شد، مسعود سلطانی فر آخر!

احمد دنیامالی با کسب ۲۵۳ رای اعتماد، به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد که در مقایسه با آرای کسب شده وزرای ورزش قبلی، بیشترین رای اعتماد را کسب کرده است.

به گزارش مشرق، احمد دنیامالی امروز با کسب ۲۵۳ رای از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ششمین وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد. اما نکته مورد توجه درباره انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، تعداد آرای کسب شده از سوی نمایندگان مجلس است.

گفتنی است دنیامالی نسبت به سایر وزرای ورزش کشورمان بیشترین رای اعتماد را کسب کرده است که این اتفاق در نوع خود رکورد محسوب می شود. محمد عباسی اولین وزیر ورزش کشور با ۱۵۵ رای اعتماد، محمود گودرزی با ۱۹۹ رای، مسعود سلطانی فر ۱۱۷ رای، حمید سجادی ۱۶۵ رای، کیومرث هاشمی ۱۶۷ رای و احمد دنیامالی با ۲۵۳ رای اعتماد به عنوان وزیر ورزش کشور انتخاب شدند که از بین اینها دنیامالی با ۲۵۳ رای اعتماد، بیشترین و مسعود سلطانی فر با ۱۱۷ رای اعتماد، کمترین رای را برای انتخاب شدن وزارت ورزش کسب کرده اند.

در میان این شش وزیر ورزش و جوانان، به ترتیب احمد دنیامالی، محمود گودرزی، کیومرث هاشمی، حمید سجادی، محمد عباسی و مسعود سلطانی فر از لحاظ رای اعتماد اول تا ششم هستند.

به نظر می رسد احمد دنیامالی نسبت به سایر وزرای ورزش کشورمان مورد اعتماد نمایندگان مجلس قرار گرفته است و احتمال این می رود ورزش کشورمان با حضور وزیر جدید، دچار تغییر و تحول شود و رو به پیشرفت حرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    0 0
    موفق باشند
  • افشین IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    1 0
    یکی از روسای تربیت بدنی کل که فقط کاغذ باز خوبی هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس