.

مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح، در اطلاعیه‌ای ادعای خبرگزاری فارس درباره علت سقوط بالگرد آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی با عنوان «عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟» را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی در واکنش به ادعای خبرگزاری فارس به نقل از «منبع آگاه امنیتی!» اعلام کرد، آنچه در این خبر آمده مخدوش و از اعتبار ساقط است.

پیشتر مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح، به عنوان متولی و مسئول انتشار اخباربررسی این حادثه، در دو بیانیه جداگانه به ابعاد و دلایل سقوط بالگرد اشاره کرده بود.

آنچه که در خبر ادعایی فارس در خصوص حضور دو نفر در بالگرد برخلاف پروتکل‌های امنیتی آمده و از آن به عنوان یکی از عوامل سقوط بالگرد که قدرت کشش کافی برای تنظیم ارتفاع پروازی نداشته، یاد شده است، از اساس کذب می‌باشد.

لازم است رسانه‌ها در انتشار اخبار دفاعی، امنیتی و انتظامی ضمن هماهنگی با این مرکز دقت نموده و صحت را فدای سرعت نکنند و زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نسازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    4 1
    تعمیر تلسکوب هابل اگر بود تا الان تموم شده بود.چرا حقیقت رو نمیگن.واقعا شرم اوره
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    5 0
    این خبرگزاری به اصطلاح معتبر چرا امروز این خبر رو منتشر کرده ؟؟
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    3 1
    دبدتر پس همه چی مشخص شد اون دو نفر کی بودن فورا شناسایی و معرفی کنید میتونه سوار کردن اینا با نقشه باشه که دانسته یا ندانسه سوار شدن
  • CA ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    5 1
    اگه این موضوع صحت داشته باشه یعنی خلبان و کمک خلبان مقصرند که از حداکثر گنجایش مسافر و وزنی که بالگرد میتونسته حمل کنه بی اطلاع بودن. اگه بالگرد با همان تعداد مسافر که از ابتدای سفر همراه رئیس جمهور بودن پرواز کرده پس تغییری در وزن بالگرد بوجود نیومده. مگر اینکه اون دونفر در پرواز آخر اضافه شدن. بهرحال امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشه که اگه داشته باشه یعنی شلختگی مطلق.
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    9 1
    لطفا به افكار عمومي احترام بگذاريد مردم همه ميدانند اين واقعه عجيب و درد ناك نميتواند يك سانحه ساده باشد چطور اينهمه دستگاههاي عريض و طويل امنيتي نتوانستند از جان رييس جمهور مملكت محافظت كنند!!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس