ارزیابی وضعیت سپاهان در آستانه دیدار با شباب الاهلی/کار سخت است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک تیم با تصمیم‌های گرفته شده به‌منظور تقویت تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های آسیا مخالفت کرده که بسیار تعجب‌برانگیز است.

به گزارش مشرق، از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهدی آذربایجانی روز پنجشنبه در مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با موضوع حواشی پیش آمده درباره ثبت قرارداد برخی از بازیکنان این تیم تاکید کرد: با وجودیکه نظر وزیر ورزش و جوانان بر تقویت باشگاه‌های ایرانیست اما یک تیم با تقویت آنها مخالف می‌کند.

وی افزود: چند روز قبل از بازی آسیایی، نامه‌ای به فدراسیون نوشتیم تا از ظرفیت قانونی بند هفت سقف دستورالعمل سقف بودجه استفاده کنیم و قرار شد موضوع در کمیته نقل و انتقالات مطرح شود و در نهایت نظر همه این بود که تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات باشگاهی آسیا تقویت شوند.

وی ادامه داد: به ما گفته شد که تصمیم‌های مفیدی نیز گرفته شده است و ما بلافاصله اقدامات خود را برای تکمیل تیم انجام دادیم، اما با وجود اینکه سه تیم موافق بودند، یک تیم مخالف تصمیم‌های گرفته شده در جهت تقویت تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا بوده که خیلی تعجب برانگیز است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: خبرهایی در ارتباط با نحوه دور زدن دستورالعمل سقف بودجه شنیده ام که البته مرجع تصمیم‌گیری و قضاوت نیستم، بعضی معتقدند که موضوع خیلی شفاف است و همه می دانند اما می‌گویند نمی‌شود آن را شناسایی کرد.

مخالفت یک تیم با تقویت تیم‌های ایرانی تعجب‌برانگیز است

آذربایجانی گفت: دیروز بعد از جلسه رای اعتماد با وزیر جدید ورزش و جوانان صحبت کردم و نظر او نیز بر تقویت تیم هاست، فرصتی شد تا برای نهادهای نظارتی درخواست باشگاه را تبیین کنم.
وی خاطرنشان کرد: اجازه استفاده از ظرفیت بند هفت قانون بودجه عطف به ماسبق نشدن قراردادهایی که قبل از ابلاغ این دستورالعمل منعقد شده و تعیین تکلیف درآمدهای آسیایی سال قبل باید توسط مسوولان مربوطه پیگیری شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: تلاش کردیم که تیم با ترکیب کامل به آن بازی(شباب الاهلی امارات) برسد که برخی سنگ‌اندازی‌ها مانع شد.
آذربایجانی خاطرنشان کرد: از کادر و بازیکنان باشگاه که صبوری می‌کنند تا این مساله حل شود تشکر می‌کنم و اطمینان دارم به زودی این موضوع حل خواهد شد، از طرف دیگر اصلاحات ورزشگاه نقش جهان آغاز شده و تلاش ما این است در بازی های پیش رو، دیگر آنچه در این ورزشگاه رخ داد، تکرار نشود.

تیم فوتبال سپاهان ایران ماه گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور ۵۰ تا ۶۰ هزار هوادار مقابل تیم اماراتی شباب الاهلی در چارچوب مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا بازی کرد و با شکست در این دیدار از راهیابی به نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا بازماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    4 1
    فکر کردید خیلی زرنگی اول با گذشتن از سقف قراردادها با بازیکن‌های خوب قرار میذارید وبازیکنهای خوب تیم‌های دیگر را با قیمت‌های دوبرابری استخدام میکنید ورست تیم‌های دیگر را می بندید بعد با همدستی دوتیم دیگه عین خودتان با بالابردن سقف قراردادها خلافکاری خودتان را قانونی کنید....مردم هم که از پشت کوه اومدند ونمیدوند پشت پرده چه خبره
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
      1 0
      پشت پرده پول‌های بی حسابی است که به حساب بازیکنان یه تیم خاص از طرف بعضی ها واریز میشه و اونا مشکل سقف قرارداد ندارند
  • احمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    1 2
    باید سپاهان بخواهد ببیند واقعا درآمد پرسپولیس از فروش حسن چقدر بوده است برای همگان واضح است که آنها دروغ می‌گویند. کی برای پیرمردی مثل او پول می‌دهد. اینها پول هوادار متموله
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    0 1
    حرفهای عجیب و غریب این آقا نشان می ده پشت پرده کارهای عجیب و غریب تری کرده که می خواد روتوش بزنه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    0 0
    چرا حالا که بخاطر سقف قرارداد نیمی از نفرات اصلی تیم مورد نظر شما به سایر تیم ها پیوستند دنبال افزایش سقف هستید؟ تیم مورد نظر شما با هر بازیکنی وارد مذاکره میشه چرا از چند طرف هماهنگ شده قبمت بازیکن را بالا می برید ؟ چراهای زیادی هست که شما با همدستانتان باید جواب بدید.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    0 0
    پرسپولیس با تقویت تیم های ایرانی مخالف نیست با کلاه شرعی گذاشتن رو قوانین مخالفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس