تردد یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر اربعین از شلمچه و چذابه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۹۰ نفر از مرزهای خوزستان برای اربعین تردد داشته اند.

به گزارش مشرق، محمد جولانژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پانزدهمین روز از ماه صفر، ۱۷۳ هزار و ۲۰۳ زائر اربعین از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد کردند که از این تعداد ۵۹ هزار و ۵۳ نفر مربوط به چذابه و ۱۱۴ هزار و ۱۵۰ تردد مربوط به پایانه شلمچه است.

وی افزود: در این روز در مجموع ۸۹ هزار و ۵۱۵ ایرانی وارد و ۵۶ هزار و ۲۹۶ ایرانی برای زیارت اربعین از کشور خارج شده‌اند، علاوه‌ب ر آن ۲۶۱۴ خارجی وارد و خروج ۲۴ هزار و ۷۷۸ خارجی طی روز گذشته در هر دو پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۹۰ تردد در دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است که ۳۹۸ هزار و ۳۲۹ مورد مربوط به چذابه و یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۶۱ تردد هم در شلمچه ثبت شده، با این حال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

جولانژاد بیان کرد: از این تعداد تردد، ۵۱۴ هزار و ۷۳۰ ایرانی وارد، ۹۵۴ هزار و ۸۱۵ ایرانی خارج، ۲۹ هزار و ۳۱۶ خارجی وارد و ۱۳۳ هزار و ۲۲۹ خارجی نیز از طریق دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خارج شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس