1

الکعبی گفت: برکات زیارت اربعین محدود به جمعیت میلیونی زائران نمی‌شود و به همین دلیل استکبار جهانی و مثلث شرارت (انگلیس، آمریکا، اسرائیل) پروژه‌های شوم ضدارزشی را به اجرا می‌ گذارند.

به گزارش مشرق، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نُجَباء اعلام کرد: زیارت اربعین که بر اساس روایت صحیحه جزو علائم ایمان به‌شمار می‌رود، با همه جزئیات خود از معجزات زمانه است.

وی افزود: خوشبخت کسی است که خداوند او را برای خدمت به زائران سیدالشهداء برمی‌گزیند.

دبیرکل جنبش نُجَباء ادامه داد: رکات زیارت اربعین محدود به جمعیت میلیونی زائران نمی‌شود و به همین دلیل استکبار جهانی و مثلث شرارت (انگلیس، آمریکا، اسرائیل) هرساله با توسل به رسانه‌های زرد، همچنین به‌واسطه بیش از دویست نهاد در پوشش مؤسسات مدنی فعال در عراق که سفارت آمریکا مدیریت و تأمین مالی‌شان را عهده‌دار است، پروژه‌های شوم ضدارزشی و تحریف شعائر را به اجرا می‌گذارند.

شیخ اکرم الکعبی اضافه کرد: اما زیارت اربعین تمامی این دسیسه‌ها و فتنه‌ها را خنثی می‌کند تا مسلمانان جهان در سایه باورهای حسینی، برای مبارزه با ظالمین متحد شوند.

دبیرکل جنبش نُجَباء تصریح کرد: استکبار جهانی در هتک حرمت‌ها، همچون یزید ملعون باکی از کشتار کودکان و اهانت به مقدسات ندارد، ولی ما به تبعیت از امام حسین (ع) با ظالمان مقابله خواهیم کرد؛ زیرا پیرو کسی هستیم که فرمود: «شهادت، عادت ما و کرامتی است از جانب خداوند.»

دبیرکل جنبش نُجَباء خاطرنشان کرد: ما همچنان ایستاده‌ایم و به پایگاه‌های دشمن حمله خواهیم برد تا خداوند با نصرت خود، دل‌های مؤمنان را شاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    2 2
    الحق که اسم برازنده ای نامیدی مثلث شرارت
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    1 2
    بهائی وهابی سلطنت طلب البته اینا تفاله‌های اسرائیل هستند که علیه شیعه فعال هستند
  • TR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    0 1
    آمریکا کیه جدیش نگیرید
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    1 2
    جانم حسین مددی
  • ع IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    1 2
    خدایا تورا به حق امام حسین انگلیس آمریکا فرانسه اسراعیل خودت نابود کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس