به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال فضای مجازی در تلگرام نوشت:

‏زندگی بر صهیونیست‌ها چگونه می‌گذرد؟

عرصه بر اسرائیلی ها هر روز تنگ تر می‌شود؛ فرماندهان و تحلیلگران نظامی گویا بیش از سایر صهیونیست‌ها متوجه اوضاع وخیم و فلاکت بار رژیم شده اند؛ عده ای از آنها جنگ فرسایشی را بلای جان اسرائیل می‌دانند و گروهی نیز ناتوانی در نبردهای چند لایه و چند جبهه ای را نگران کننده توصیف کرده اند.

عامل دیگری که صهاینه را به ستوه آورده جنگ روانی ایران و مقاومت علیه اشغالگران است که آنها را در یک بلاتکلیفی عجیب قرار داده است. ‌پاسخ ایران و حزب الله نه منتفی شده، نه زمان مشخصی دارد، و نه هنوز عملیاتی شده است؛ اقتصادشان وضعیت شکننده ای به خود گرفته، راه های دریایی یا بسته و یا نا امن شده اند، پروازهای مربوط به ایرلاین های مختلفی همچنان معلق، و دسترسی شهرک نشینان به ارزاق نیز سخت شده است.

با تمام این وجود، نتانیاهو که آینده سیاسی خود را به سرنوشت این جنگ گره زده، مانع از به نتیجه رسیدن آتش بس می‌شود و صهیونیست‌ها او را مقصر می‌دانند. از آن طرف نیز حماس و سایر گروه های مبارز فلسطینی به خواسته های نتانیاهو تن نمی‌دهند. اسرائیل این روزها به شدت ضعیف و متکی به آمریکا است. مقاومت نیز گویا از ادامه این شرایط خُرد کننده و فرسایشی بدش نمی آید. باید منتظر ماند و دید چه می‌شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس