کد خبر 1635905
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت:

زنگ خطر برای ترامپ در آریزونا و کارولینای شمالی

پس از پیشی گرفتن هریس از ترامپ در سه ایالت مهم میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین به عنوان ایالت‌هایی که برای پیروزی دموکرات‌ها کافی هستند (البته مشروط بر حفظ تمامی ایالت‌های دموکرات در ۲۰۲۰) طبق آخرین نظرسنجی‌ها، هریس در دو ایالت‌ مهم آریزونا و کارولینای شمالی به ترامپ بسیار نزدیک شده و در برخی نظرسنجی‌ها پیش افتاده است.

در مجموعِ نظرسنجی‌ها، ترامپ با اختلاف بسیار اندکی بالاتر است؛ اما با توجه به سرعت رشد هریس در نظرسنجی‌ها از زمام اعلام نامزدی اش، انتظار می‌رود که در این ایالت‌ها از ترامپ عبور کند.

با توجه به اختلاف اندک میان دو نامزد، یکی از مشکلات فعلی جمهوریخواهان، حضور رابرت اف.کندی جونیور است که به طور نسبی آسیب بیشتری به سبد رأی ترامپ می‌زند.

اخیرا کندی صحبت‌هایی با هر دو نامزد برای انصراف و اعلام حمایت در ازای گرفتن پستی در کابینه داشته است که تاکنون در مذاکرات خود با کمپین هریس موفق نبوده است. با توجه به نظرسنجی‌ها، کمپین ترامپ انگیزه بیشتری برای انجام یک معامله با این نامزد مستقل دارد. همچنین طبق گزارش ای بی سی نیوز، کندی قصد دارد این هفته از انتخابات انصراف داده و احتمالا از ترامپ حمایت کند.

زنگ خطر برای ترامپ در آریزونا و کارولینای شمالی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس