کد خبر 1636080
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان درست بود؟ + فیلم

کارشناس داوری فوتبال کشورمان از پخش نشدن تصاویر آهسته برخی از صحنه‌های بازی استقلال و ملوان انزلی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار استقلال و ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر گفت: چیزی که در هفته دوم اتفاق افتاد، دوگانگی قضاوت داوران در بیرون و داخل محوطه جریمه است. خطاهای بیرون از محوطه جریمه توسط داوران با اشتباه همراه بوده اما درون محوطه جریمه متکی به سیستم VAR است.

وی افزود: در بازی استقلال و ملوان، دو پنالتی داشتیم. پنالتی اول اصلا از روی تصاویر تلویزیونی شفاف و واضح نشان داده نشد. داوران اتاق VAR نیز از همین تصاویر نگاه کرده‌اند. کوپال ناظمی خودش صحنه را دید و اعلام پنالتی کرد ولی من نمی‌توانم قطعی بگویم پنالتی بوده است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در صحنه دوم، پنالتی مشخص بود و مدافع ملوان مدافع استقلال را گرفت و داور به درستی پنالتی اعلام کرد. ناظمی در ادامه منتظر VAR شد و تصمیمش مورد تأیید قرار گرفت.

سلیمانی تصریح کرد: صحنه آهسته خطاهایی که درون محوطه جریمه اتفاق می‌افتد، از تلویزیون نشان داده نمی‌شود و این موضوع کار را سخت می‌کند. بینندگان سرگردان هستند که پنالتی بوده یا نه. داوران اتاق VAR نیز همین شرایط را دارند. تعداد دوربین‌ها باید بیشتر شود و حداقل به ۱۲ دوربین برسد تا داوران نظر قطعی بدهند و صحنه‌ها برای طرفداران فوتبال شفاف‌سازی شود.

وی گفت: یکی دو اشتباه از سوی داور در میانه میدان داشتیم. یک صحنه باید پرتاب اوت به سود ملوان اعلام می‌شد که داور و کمک داور به سود استقلال گرفتند. صحنه‌های پشت محوطه جریمه نباید برای داوران کم اهمیت باشد چون ممکن است در جریان بازی تأثیر بگذارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هانی GB ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    18 3
    چشم نداشتی بیینی مدافع استقلال بود که اول گردن بازیکن ملوان رو گرفته و داره میکشه و همینم باعث خراب شدن بازیکن ملوان روی خودش شد ، جدا چطوری اسم خودتونو میزارید کارشناس داوری
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    2 20
    گل دوم ملوان قبلش توپ به نفع استقلال رفت کرنر که داور ضربه دروازه اعلام کرد و همون توپ رفت تو گل استقلال که وی ای ار باید گلو مردود میکرد و باز هم سر استقلالو حتی با وجود وی ای ار بریدن
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    2 19
    داوران فاسد بر علیه وی ای آر
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    1 2
    تا کی باید بازی دفاعی استقلال رو تحمل کنبم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس