کد خبر 1636298
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان تقوی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدمهدی و محمدصادق تقوی را به خانواده مکرم ایشان و مردم شریف استان یزد تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، دکتر مسعود پزشکیان شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر تقوی تصریح کرد: این مادر بزرگوار و اسوه فداکاری و استقامت با تأسی به خاندان عصمت و طهارت(علیهم‌‏السلام) فرزندانی مجاهد و غیور تربیت و برای دفاع از آرمان‌‏های انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد و شهادت کرد و نام و یادی نیک از خود در دفتر زرین دفاع مقدس به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

آسمانی شدن مرحومه حاجیه خانم رضیه نقیبی نصرآبادی، مادر شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدمهدی و محمدصادق تقوی، به خانواده مکرم ایشان و مردم شریف استان یزد تسلیت عرض می‏‌کنم.

این مادر بزرگوار و اسوه فداکاری و استقامت با تأسی به خاندان عصمت و طهارت(علیهم‌‏السلام) فرزندانی مجاهد و غیور تربیت و برای دفاع از آرمان‏های انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد و شهادت کرد و نام و یادی نیک از خود در دفتر زرین دفاع مقدس به یادگار گذاشت.

اینجانب از درگاه خداوند برای این مادر مومنه علو درجات و هم‏نشینی با فرزندان شهیدش و برای بستگان و بازماندگان ایشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس