حزب الله

در ده ماه گذشته، حزب الله لبنان شمال سرزمی های اشغالی را که در حدود یک سوم کل مساحت فلسطین اشغالی می شود، زیر آتش حملات خود قرار داده است.

سرویس جهان مشرق - رسانه های صهیونیستی عکسی را منتشر کرده اند که در آن نشان میدهد حزب الله لبنان چگونه یک سوم سرزمین های اشغالی را برای شهرک نشینان و صهیونیست‌ها ناامن کرده است.

در این تصویر، با رنگ قرمز، مناطقی که در زیر حملات حزب الله لبنان قرار گرفته اند مشخص شده است، حملاتی که تاکنون باعث خسارات عظیم و گسترده ای به رژیم صهیونیستی شده است که بزرگترین آنها، صدها هزار آواره صهیونیست است.

حزب الله فقط با شلیک راکت، یک سوم اسرائیل را به آتش کشاند
ترجمه توییت:
بسیار ناراحت کننده: این نقشه مناطقی است که از ابتدای جنگ با حزب الله در مناطق شمالی سوخته است

اما نکته مهمی در این میان وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. علی رغم ضربات ضربات سنگین و گسترده ای که حزب الله در ده ماه گذشته به رژیم صهیونیستی وارد کرده است، تاکنون هیچ موشک سنگین و یا هدایت شونده ای به سرزمین های اشغالی از سوی این سازمان شلیک نشده است و حزب الله لبنان در تمامی حملات خود، از راکت و موشک های نسل اول بهره برده است، تسلیحاتی که قدرت تخریب بالا و حجم آتش چندان قابل توجهی نمی باشند و قابلیت رادار گریزی نیز ندارند.

سوالی که باعث وحشت و ترس صهیونیست ها میشود، این است که اگر حزب الله بخواهد از نسل دوم و یا سوم موشک های خود که به مراتب قدرت تخریب بیشتری داشته و دارای قابلیت رادار گریزی هستند، بهره ببرد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

به اذعان مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر، امروز حزب الله لبنان مجهز به مدرن ترین و قوی ترین موشک های بالستیک است که دارای سطح بالایی از قدرت تخریب و حجم آتش است و اگر سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، دستور شلیک آنها را به سمت سرزمین های اشغالی صادر کند، تبعات فاجعه آمیز و بحرانی برای صهیونیست ها در پی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس