به گزارش مشرق، انصاری، در توئیتی نوشت:

"فواد شکر" فرمانده ارشد حزب الله ۹ مرداد ۱۴۰۳ در ضاحیه جنوبی بیروت، و با موشک اسرائیلی که از هواگرد شلیک شده بود به شهادت رسید. یک روز پس از این ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران به شهادت رسید. هم حزب الله و هم جمهوری اسلامی وعده خونخواهی دادند.

از آن روز تا کنون که رژیم صهیونیستی در التهاب و اضطراب به سر میبرد، ایرلاین های خارجی پروازهای خود را به تعلیق در آورده اند، و اسرائیل به گونه ای نیمه تعطیل شده است.

حالا ۲۶ روز میگذرد اما تا صبح امروز که حزب الله عملیاتی را علیه رژیم آغاز کرد، صهیونیست ها در یک انتظار کشنده رها شده بودند، تا اینکه دیروز اعلام کردند در عملیاتی پیشدستانه و پیشگیرانه به جنوب لبنان حمله ای داشته اند. عملیاتی که نتانیاهو مدعی شد صدها موشک آماده شلیک حزب الله را منهدم و خطر را رفع کرده است.

تنها ساعاتی بعد در صبح یکشنبه و همزمان با اربعین حسینی رزمندگان مقاومت اعلام کردند با ۳۲۲ پرتابه عمق اسرائیل و نه مرزها را هدف قرار داده و یازده پایگاه را فقط برای تضمین عبور پهپادها در هم کوبیده اند.

حزب الله با انهدام مراکزی مهم در تلاویو که رسانه ها آنها را وابسته به موساد، شین بت، و اطلاعات ارتش اسرائیل معرفی کرده اند، فاز اول عملیات را با موفقیت به پایان رسانده و و گفته چنانچه رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان حمله کند، پاسخ سخت تری دریافت خواهند کرد.

نکته مهم این است که بعد از ۲۶ روز انتظار کشنده و نیمه تعطیل بودن، یک بار دیگر اسرائیل به تعطیلی کامل کشیده شد؛ این در حالی است که منابع خبری میگویند این فقط فاز اول حمله حزب الله بوده است و ظاهرا صهیونیست ها همچنان باید در انتظار باقی بمانند.

جالبتر آنکه هنوز خبری از حمله "قطعی" ایران نیست و کسی نمی داند خونخواهی سرنوشت ساز چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

صهاینه باید کماکان یک پا در هوا منتظر باشند و خود را با انبوه خبرهای ترسناک و تنش های روانی تطبیق دهند، در حالی که بخش های زیادی از شمال فلسطین اشغالی را به دلیل حملات حزب الله از دست داده اند و مدت ها است کسی حاضر نیست آنجا زندگی کند.

با حمله امروز پهپادی به تلاویو حالا فهمیده اند که نه فقط مناطق هم مرز با لبنان که حتی عمق فلسطین اشغالی نیز به سهولت در دسترس حزب الله است. اخیرا یکی از نظامیان صهیونیست گفته بود امیدواری برای بازگشت جریان زندگی به شمال در حال رنگ باختن است.

ظاهرا میدانند مقاومت با در پیش گرفتن استراتژی فرسایش رژیم "یواش یواش" در حال تحقق اهداف خود است.

آنطور که پیداست این پا در هوایی حالا حالا ادامه خواهد داشت و این نه تنها منجر به فرسایش اسرائیل که حتی تجمع هزینه زای انبوهی از ناوها و تجهیزات غربیِ در حال آماده باش در منطقه را نیز به سخره گرفته است. اینها تا کی اینجا آماده باش خواهند بود؟ اگر روزی رفتند و فردایش ایران حمله را شروع کرد چه؟ اگر همزمان در نقطه دیگری از جهان مثلا تایوان درگیری بوجود آمد باز اینجا خواهند ماند؟ اگر بروند و ایران حمله کند؟ اگر نروند و هزینه های میلیارد دلاری روی دستشان گذاشته شود؟ خلاصه اینکه ایران و جبهه مقاومت خوب جماعت عبری، غربی و حتی عربی را به بازی گرفته است!

تحقق اهداف مقاومت با استراتژی فرسایش رژیم صهیونیستی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس