تصادف

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۸۰ درصد تصادفات استان به دلیل عامل انسانی بوده و عمدتا به دلیل عدم رعایت سرعت مناسب و عدم رعایت حق تقدم است.

به گزارش مشرق، علی حیدری در کمیسیون کاهش تصادفات استان، اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از مسافران اربعین استان چهارمحال و بختیاری به استان بازگشتند و سایرین در حال بازگشت هستند.

وی با بیان اینکه در مدت مراسم اربعین 210 اتوبوس از ناوگان حمل و نقل مسافربری استان مسافران استان را به مرز و بالعکس عزیمت دادند، ادامه داد: در هفته آتی تعطیلات پایانی ماه صفر در پیش رو است که مسافرت‌هایی را برای استان و از استان در پیش خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با توجه به تصادفات اخیر و با توجه به تعطیلات پیش رو، تصمیماتی در کمیسیون تصادفات استان گرفته شد، مطرح کرد: در قسمت‌های مختلف، فعالیت دستگاه‌های امدادی و فعالیت پلیس راهور بیشتر خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه همچنین راهداری در نقاط پرحادثه تمهیداتی را می‌اندیشد، بیان داشت:همه دستگاه‌های اجرایی مورد نظر در این روزها تا اول مهر آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه بیشتر جاده‌های استان چهارخطه است، در همین جاده‌ها نیز تصادفات زیادی رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد تصادفات استان به دلیل عامل انسانی بوده و عمدتا به دلیل عدم رعایت سرعت مناسب و عدم رعایت حق تقدم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کلیم IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 1
    مجید دلبندم خوب علت 100 درصد تصادفات انسانی هستش حالا اون انسان ممکنه پشت رل نشسته باشه یا تو کارخونه و یا دفتر شرکت سازنده..... تو همه دنیا تصادف میشه عاملشم صددرصد انسان هستش جن و پری علتش نیستش..... ولی مهم اینه که اون وسیله بتونه خطای انسان رو مدیریت کنه... آره من ممکنه یا سرعت بالا برم ولی اون ماشین باید فاصلمو با ماشین روبرویی در حد اخطار نگه داره و نذاره بیشتر بهش نزدیک بشم و یا مثلا وقتی دارم دنده عوض میکنم شکل و ارگونومی دنده فرامن و صندلی و آینه طوری نباشه که باعث حواس پرتیم بشه.... حالا قرن 19 بود میتونستیم اینارو بندازیم گردن انسان ولی قرن خودروهای خودران هستش و ماشین بروز میتونه این خطاهارو مدیریت کنه نه قوطی حلبی های وطنی
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 0
    دریوری نگید لطفا، افتضاح بودن جاده ها و خودروها عامل اصلی تصادف ها هستن.
  • بختیار گودرز بختیاری IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    متاسفانه همیشه تقصیر را به مقصر نسبت نمیدهند اتفاقا راننگان محترم این استان از مهارت بسیار بالایی در سرعت و کنترل خودرو دارند زیرا بیشتر مردم این خطه در جاده ها مشغول و امرار معاش میکنند و بیشتر تصادفات بخاطر جاده های معیوب می باشد اگر دوطرفه باشند هیچ تصادفی رخ نداده و آمار تصادفات به زیر صفر میرسد
  • زاگرس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    جاده لردگان به استان خوزستان عوامل عمرانی راهداری و استاندار تشریف بیارن از نزدیک ببیننده چجوری است فاقد ایمنی و هر روز تصادف جون جوون های این منطقه را می‌گیرد به علت دو خط بودن جاده و مسیر تجاری بودن جاده و عبور و خروج ماشین های سنگین در این محور جاده ای
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 1
    خودرو های از رده خارج‌. جاده ای غیر استاندارد عدم رعایت مقررات رانندگی عامل صددرصد تصادفات
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    خیلی طول خواهدکشید تا فرهنگ اتومبیل سواری دراین مناطق حاکم شود!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس