کمین جدید مقاومت؛ ۵ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از اجرای دو عملیات موفق مبارزان این جنبش در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این گردان ها در کمینی موفق شماری از نظامیان صهیونیست را کشته و زخمی کرده اند.

در این بیانیه آمده است: پس از بازگشت رزمندگان از خطوط نبرد، اعلام کردند گروهی از نظامیان دشمن را که در منزلی در خان یونس در جنوب نوار غزه پناه گرفته بودند را با یک موشک ضد استحکامات «TBG» و یک مین ضد نفر هدف قرار داده اند.

رزمندگان مقاومت در عملیات دیگری در منطقه «القراره» در شمال شرق شهر خان یونس، ورودی یک تونل را بمبگذاری و پس از حضور نظامیان اشغالگر در محل، آن را منفجر کردند.

در این عملیات ۵ نظامی صهیونیست، کشته و زخمی شدند.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به کشته شدن یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد.

با کشته شدن این نظامی، شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) به ۷۰۲ نفر افزایش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز از کشته شدن یک افسر رژیم صهیونیستی در انفجار بمب دست ساز در اتوبوسی در منطقه بیت لحم خبر داده بود.

براساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، ۳۳۸ نفر از این نظامیان در حمله زمینی به نوار غزه کشته شده اند که از ۲۷ اکتبر۲۰۲۳ آغاز شد.

از اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۴ هزار و ۳۸۷ نظامی صهیونیست نیز زخمی شده اند که ۲ هزار و ۲۵۴ نفر مربوط به درگیری های زمینی در نوار غزه است.

این درحالی است که محافل و رسانه های صهیونیست بارها ارتش را متهم به سانسور آمار واقعی کشته ها و زخمی های جنگ اخیر در نوار غزه کرده اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ غزه تعداد مطالب منتشر شده‌ای که مشمول سانسور نظامی می‌شوند ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته و بخش سانسور نظامی بر صدها هزار مطالب منتشر شده در زمینه جنگ غزه، نظارت داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس