کد خبر 1637077
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
رد پیشنهاد ۵۰۰ میلیون یورویی الهلال توسط رئال

رئال مادرید بزرگترین پیشنهاد مالی تاریخ فوتبال برای جذب ستاره برزیلی‌اش توسط تیم عربستانی را رد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت عربستان؛ الهلال همچنان به دنبال تقویت خود در نقل‌وانتقالات تابستانی است و یکی از گزینه‌های خرید این تیم که درباره آن صحبت می‌شود، وینیسیوس جونیور، بال برزیلی رئال مادرید است.

این رسانه عربستانی در ادامه می‌نویسد: بر اساس گزارش‌های منتشره در رسانه‌های اسپانیایی رئال مادرید پیشنهاد ۵۰۰ میلیون یورویی الهلال ریاض برای موافقت با فروش وینیسیوس را رد کرده است و می‌خواهد او را برای فصل آینده نیز حفظ کند. بازیکن برزیلی یکی از ستاره‌های رئال مادرید است و توانسته با این تیم جام‌های زیادی در اسپانیا و اروپا به دست آورد.

تیم فوتبال الهلال ریاض قهرمان فصل گذشته لیگ حرفه‌ای عربستان در نخستین بازی فصل جدید این رقابت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر الاخدود را شکست داد. این تیم پیش از شروع لیگ نیز در سوپرجام عربستان با کسب پیروزی ۴ بر یک برابر النصر قهرمان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 3
    بهترین کاری که الهلال میتون بکنه بالا بردن مبلغ پیشنهاد از 500 میلیون یورو به 500 میلیارد دلار هست . اونجوری جونیور وقتی براشون دنبال توپ پلاستیکی بدو بدو میکنه چنان بادهای رعدآسا و صداداری به افتخار ولخرجی الهلال ول میده که حسابی خوش بحالشون بشه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    2 0
    500 میلیون یورو میشه 100 هزار میلیارد تومن !!!
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    وینیسیوس 24 سالشه خود الهلال هم میدونه نمیاد فقط برای تبلیغاته و دیده شدن بیشتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس