کد خبر 1637258
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
زلنسکی: پاسخ حمله امروز و دیروز روسیه را خواهیم داد

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که کی‌یف به حمله اخیر روسیه به شهرهای مختلف اوکراین، پاسخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در پیامی در شبکه‌های مجازی با اشاره به دور جدید حملات شبانه روسیه در نقاط مختلف اوکراین، مدعی شد که کی‌یف قطعا پاسخ خواهد داد.

ارتش کی‌یف صبح امروز از حمله گسترده موشکی و پهپادی روسیه به چندین منطقه اوکراین خبر داد. این اتفاق یک روز پس از بزرگ‌ترین حمله هوایی مسکو علیه شهرهای مختلف اوکراین از جمله کی‌یف، پایتخت این کشور انجام شد.

زلنسکی در پیامی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد: بدون شک پاسخ این حمله و سایر حملات را خواهیم داد. جنایت علیه بشریت بدوم مجازات نخواهد ماند.

در این بین، فرماندار منطقه بلگورود روسیه پس از انتشار گزارش‌ها درباره حمله اوکراین گفت که شرایط در این منطقه هم‌مرز با اوکراین «دشوار اما تحت کنترل است.»

بلگورد با منطقه کورسک روسیه نیز هم‌مرز است؛ منطقه‌ای که کی‌یف سه هفته پس از ورود نیروهای اوکراینی به آن، مدعی تصرف بخش‌های زیادی از این منطقه شده‌است.

ویاچسلاو گلادکف، فرماندار منصوب روسیه در بلگورود در تلگرام نوشت: اطلاعاتی در اختیار داریم مبنی بر اینکه دشمن قصد دارد تا از طریق مرز منطقه بلگورود وارد خاک(روسیه) شود. براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، شرایط در منطقه مرزی دشوار اما تحت کنترل است. نیروهای ما نقشه برنامه‌ریزی‌شده را پیاده می‌کنند. آرامش خود را حفظ و تنها به منابع رسمی اطلاعاتی اعتماد کنند.

زلنسکی» پیش‌تر حمله ارتش روسیه به شهر کی‌یف و دیگر شهرهای اوکراین را «ترکیبی» و یکی از بزرگ‌ترین حملات در طول جنگ جاری خوانده و گفته بود که این حملات خسارت زیادی را به زیرساخت‌های انرژی اوکراین وارد کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    6 12
    برو بمير موفنگی دلقک
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      7 11
      اگه با دفاع از خاک و کشورش میشه دلقک پس منم دلقکم
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      7 8
      عمو جان انتظار داشتی کشورش رو دو دستی تقدیم پوتین کنه ؟؟؟ کعلومه که غیرت داره و با تمام قدرت از کشورش دفاع میکنه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    8 7
    تو بمیر بی عرضه
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      4 5
      توکه باعرضه ای اینجا چکارمیکنی بروبرازلن جونت بجنگ
  • ادرین DE ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    6 4
    آمریکا به بن بست تاکتیکی رسیده در همه جبهه ها. هم در فلسطین هم در اوکراین هم در شرق و هم در سراسر خاورمیانه. واشنگتن نقشه ی شومی کشیده تا پوتین را تحریک به حمله هسته ای کنه تا بعد از اولین حمله هسته ای، بتونه افکار عمومی دنیا را علیه جبهه شرق متحد کنه و اروپا را صد در صد با خودش متحد. ضمن اینکه حمله هسته ای در اروپا باعث بحران عمیق سیاسی اقتصادی در اروپا میشه و امریکا مثل همیشه دور از جنگ فرصت بازیابی اقتصاد و سیاستهای جهانی خودش را پیدا میگنه. در حال حاضر اروپا با سیاست های امریکا همراهی نداره
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    4 4
    یکی زدی اینطوری خوردی بزن بدتر بخوری، غربگدا باید بخوره، تا تهش. بجای احمق بودن برو با همسایه‌ات اشتی کن و بخاطر چهارتا خوابالو مملکتو دست غربگداها نده.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    9 7
    چرا ایران از حمله و تجاوز روسیه به اوکراین حمایت میکنه ؟؟؟؟ بدتر اینکه چرا از دفاع کردن اوکراین از خاک خودش انتقاد میکنید ؟؟ مردم عجیبی هستیم نه ؟
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
      0 3
      مردم عجیبی هستیم نه ؟// عجیب اون توله های آمریکا هستن که سلاخی 40 هزار زن و بچه رو تو غزه بدست رژیم "ابرجلاد آمریکا" می بینن ولی در عوض به روسیه و پوتین فحش میدن. اونم با غیظ!!
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    8 5
    درود بر شرفت.بقیه شهرهای روسیه رو هم ازاد کنید
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    6 3
    درود بر شرف زلنسکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس