کد خبر 1637309
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
گرد و خاک اوسمار در تایلند؛ هیچکدام حریف من نیستید

اوسمار ویرا که بعد از کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس راهی لیگ تایلند شد، در ۳ هفته ابتدایی ۳ پیروزی پر گل به دست آورده و همراه بوریرام در صدر جدول رده‌بندی لیگ تایلند ایستاده است.

به گزارش مشرق، اوسمار لوس ویرا یکی دو فصل را به عنوان دستیار گل‌محمدی در پرسپولیس سپری کرد و بعد از جدایی یحیی به عنوان سرمربی انتخاب شد و مسئولیت هدایت سرخ‌ها را در نیم‌فصل دوم لیگ بیست و سوم بر عهده گرفت. ماحصل حضور چند ماهه اوسمار روی نیمکت پرسپولیس، کسب عنوان قهرمانی لیگ بود. اتفاقی که باعث شد اقبال عمومی به سمت حفظ این مربی برزیلی سنگینی کند، اما در نهایت اوسمار تصمیم گرفت بعد از قهرمانی از پرسپولیس جدا شود و به لیگ تایلند برود.

اوسمار ویرا در شرایطی که پرسپولیس را خواهان خود می‌دید، با قراردادی به ارزش ۷۰۰ هزار دلار به لیگ تایلند رفت و هدایت بوریرام را به دست گرفت. بوریرام طی سال‌های اخیر مهمترین باشگاه فوتبال در تایلند بوده که عناوین متعدد قهرمانی را به دست آورده است. اوسمار ویرا در شرایطی هدایت بوریرام را بر عهده گرفت که این تیم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به عنوان قهرمانی لیگ تایلند رسید و راهی مسابقات آسیایی شد.

لیگ تایلند ۳ هفته است که آغاز شده و بوریرام در همین ابتدا نشان داده مدعی اصلی قهرمانی است. بوریرام هفته اول موفق شد نونگبوا را با نتیجه ۴ بر صفر شکست بدهد. هفته دوم به مصاف بانکوک یونایتد رفت و توانست با حساب ۴ بر ۲ حریف خود را از پیش رو بردارد. سرانجام در هفته سوم با نتیجه ۵ بر صفر چیانگرای یونایتد را مغلوب کرد.

۳ پیروزی، کسب ۹ امتیاز، ۱۳ گل زده و تنها ۲ گل خورده، آمار درخشان اوسمار ویرا با بوریرام است. مهمترین تعقیب‌کننده بوریرام، پورت است که آن‌ها هم موفق به کسب ۹ امتیاز از ۳ دیدار اخیر خود شده‌اند. با توجه به نتایج بوریرام، به نظر می‌رسد اوسمار ویرا می‌تواند دومین قهرمانی پیاپی را در رده باشگاهی تجربه کند. البته فعلاً تنها ۳ هفته از مسابقات گذشته، اما با نتایج به دست آمده، بعید است تیمی جز بوریرام در لیگ تایلند در رده اول بایستد و قهرمان شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    1 3
    منظر شما همان جام آفساید بود این که معلوم بود جام به خودشون میرسه دیگه نیاز به اوسمار نیود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس