کد خبر 1637413
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
پیوستن دو چهره دموکرات به تیم انتقالی ترامپ

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام کرد که رابرت اف کندی جونیور و تولسی گابارد به تیم انتقالی این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ملحق شدند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حمایت سران دموکرات از کامالا هریس ادامه دارد، افزوده شدن دو نامزد سابق دموکرات انتخابات به تیم انتقالی ترامپ خبرساز شده است.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام کرد که رابرت اف کندی جونیور و تولسی گابارد دو چهره شناخته شده و سابق حزب دموکرات به تیم انتقالی ترامپ پیوستند.

برایان هاچس مشاور ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ به شبکه ای‌بی‎‌سی‌نیوز گفت که «با گسترش ائتلاف گسترده حامیان رئیس‌جمهور ترامپ در میان احزاب مختلف، ما مفتخریم که رابرت اف کندی جونیور و تولسی گابارد به تیم انتقالی ترامپ اضافه شده‌اند.»

کندی و گابارد طی روزهای اخیر رسما از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

پسران دونالد ترامپ، جی دی ونس زوج انتخاباتی ترامپ و همچنین حامیان مالی اصلی او رهبری تیم انتقالی این نامزد جمهوری‌خواه را برعهده دارند.

تولسی گابارد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نامزد حزب دموکرات بود، قرار است به ترامپ برای اولین مناظره با کامالا هریس کمک کند؛ مناظره‌ای که ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) برگزار خواهد شد.

کندی در مصاحبه با تاکر کارلسون مجری سابق فاکس نیوز گفت که ترامپ از او خواسته به تیم انتقالی بپیوند و «در انتخاب افرادی که دولت را اداره خواهند کرد، کمک کنم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس