برق همچنان روی مدار پرمصرفی/ انتظار کاهش مصرف برق از امروز

روز گذشته با ثبت رکورد غیرمنتظره ۷۷ هزار و ۵۷۶ مگاوات، برای چهل‌و چهارمین بار، رکورد سال گذشته اوج تقاضای مصرف برق کشور شکسته شد.

به گزارش مشرق، با ادامه گرمای فراگیر و گسترده در کشور و ادامه پرمصرفی بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و اداری، روز گذشته نیز تقاضای مصرف برق در اوج قرار داشت و در ساعت ۱۴:۰۸، تقاضای لحظه‌ای مصرف برق به ۷۷ هزار و ۵۷۶ مگاوات رسید.

سال گذشته در نیمه‌مردادماه رکورد تاریخی تقاضای مصرف برق با ثبت تقاضای لحظه‌ای ٧٣ هزارو ٤٦٧ مگاوات رقم خورده بود؛ اما روز گذشته با ثبت رکورد مصرفی بیش از ۷۷هزار مگاواتی، برای چهل‌و چهارمین بار، رکورد سال گذشته اوج تقاضای مصرف برق کشور در تابستان امسال شکسته شد.

با پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز کاهش دما در اکثر مناطق ایران از امروز، این انتظار وجود دارد که شاهد کاهش مصرف برق از امروز در سراسر کشور باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    و وزارت نیرو هم روی مدار وعده های توخالی!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    خب به مردم وعده جایزه الکی ندهید تا رعایت کنن
  • حسین IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    به این مسئولین بگویید یک حداقلی برای مصرف طبق شاخص های نرمال در نظر بگیرند و اگر کسی بیشتر از آن مصرف کرد بهای چند برابری بپردازد تا یاد بگیرد درست مصرف کند خیلی ها در مراکز تجاری و ادارات و منازل بیش از حد مصرف می کنند و هیچ برخوردی با آنها نمی شود و بهای سنگین این بی مبالاتی مسئولان مربوطه و بخشی از مردم را بخش صنعت می پردازد و کارخانجات در هفته دو یا سه روز قطعی برق دارند اندکی تدبیر لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس