کد خبر 1637644
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
آمریکا شهرک نشینان صهیونیست را تحریم کرد!

وزارت خارجه آمریکا مدعی وضع تحریم علیه شهرک نشینان و نهادهای صهیونیستی شد که در کرانه باختری مرتکب خشونت علیه فلسطینیان شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از العربیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که شهرک نشینان صهیونیستی که درکرانه باختری دست به خشونت زده را تحریم کرده است.

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه ای مدعی شد که سازمان صهیونیستی هاشومر یوش و هماهنگ کننده شهرک سازی «یتظار» را به دلیل دخالت در خشونت علیه فلسطینیان تحریم کرده است.

در این بیانیه ادعا می شود که کابینه رژیم صهیونیستی باید هر فرد یا نهادی را که مسئول خشونت علیه غیرنظامیان در کرانه باختری هستند، پاسخگو کند.

این ادعاها همزمان با تجاوز گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری و شهادت جمعی از فلسطینیان این منطقه اعلام شد.

هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه‌ای از شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی‌شدن ۲۲ نفر دیگر در حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد.

علاوه بر این منابع خبری از تداوم درگیری میان نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در داخل اردوگاه‌های جنین و نور شمس خبر می‌دهند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در میان تداوم محاصره اردوگاه جنین از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، جریان برق در چندین محله این اردوگاه قطع شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خودروهای آمبولانس فلسطینی را متوقف و بازرسی می‌کنند و مانع از انجام وظایف آنان می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    تلخ ترین جوک سال
  • TR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    تا زمانی مسیله دو کشوری حل نشده و کشور فلسطین تشکیل نشده خون و خونریزی تمامی ندارد ،، اسراییل باید اجازه تشکیل دولت فلسطین را بدهد تا امنیت به منطقه برگردد ،، انشالله چنین شود
  • حمید IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    تحریم چیه ؟!؟ بیشرف های هزار پدر ، راست می گویید دادگاه نظامی تشکیل داده و محاکمه شان بکنید تا درس عبرت بشه برای دیگران که چنین غلطی را آنها تکرار نکنند ، راست می گویید جلوی ارسال مهمات و تسلیحاتی را بگیرید که بر سر مردم بیگناه فلسطین آوار می شود و تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر را در کمتر از یک سال قتل عام کرده ده ها هزار نفر دیگر را زخمی و صد ها هزار را آواره و سرگردان از این منطقه به آن منطقه کرده است . به فلاکت و نکبتی که بر مردم مظلوم غزه تحمیل کرده اید پایان دهید . خداوند لعنت تان کند و به عذاب ابدی گرفتار تان سازد که با دروغ و فرافکنی به دنبال فریب افکار عمومی هستید و برای ارتکاب جنایات بیشتر به نفع صهیونیست ها زمان می خرید.
  • دبیر IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    آمریکا خود باعٹ شر مطلق در جھانی شدہ کہ اسراییل پرچمدار شیطان شیطان در حال آتش زدن کل جھان لعنت خدا بر آمریکا و اسراییل انشا اللہ بزودی جھان بدست جنداللہ خواھند افتاد قرآن مجید فرمودہ خداوند است وھرگز خلف وعدہ در کار خالق نبودہ ونیست ۔
  • سهراب IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    سلام لعنت خدا بر هرچی یانکی وصهیونیست اینها نمایش شما بمب ۲تنی نده تحریم پیشکش مردم دنیا راببو حساب کردین مثل کبک سرت راتو برف کردی خدا اعنت کند سعودی امارات و کشورهای خاعن عرب اگر دهدرصد بفکر غزه بودن الان اتش بس شده بود
  • حمدی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    یکی نیست بگه آخه بیشرف اگه راست میگی نتانیابو رو تحریم کن دیوث تر از شما باز هم خودتونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس