کد خبر 1637734
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
وقتی رونالدو صفحه «ترانسفرمارکت» را بلاک کرد؛ «ارزش من را پایین نیاورید!»

اسطوره پرتغالی در عرض یک هفته به اندازه نیمی از دستمزد سالیانه مسی در آمریکا از یوتیوب درآمدزایی داشت.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو در عرض یک هفته از ایجاد کانال یوتیوب خود رکورد ۳۰۰ میلیون بازدید را زد تا بیشترین بازدید از فیلم ها در کمترین زمان ممکن را به نامش ثبت کند. پربازدیدترین ویدئوی دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در یوتیوب ۴۶ میلیون بازدید داشت.

رونالدو به صورت میانگین روزانه ۴۵ میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. اسطوره پرتغالی هفته گذشته چهارشنبه تصمیم گرفت یک کانال به نامش در یوتیوب ایجاد کند.

رونالدو در کمتر از ۲۴ ساعت از ایجاد کانال تعداد دنبال کننده هایش را به ۲۰ میلیون نفر رساند تا رکورد فالوور تاریخ این پلتفرم در کوتاه ترین زمان ممکن را بشکند.اکنون بعد از یک ۸ روز تعداد دنبال کننده هایش به ۵۱ میلیون نفر رسیده است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا اسپانیا، رونالدو برای هر ۱۰۰ هزار بازدید فیلم هایش از یوتیوب ۶ هزار دلار درآمدزایی دارد و از هر یک میلیون بازدید ۶۰ هزار دلار کسب می‌کند.

رسانه اسپانیایی می‌نویسد که رونالدو در عرض یک هفته با کسب ۳۰۰ میلیون بازدید مبلغ ۱۸ میلیون دلار درآمدزایی داشته است.اسطوره پرتغالی به اندازه دستمزد یک ساله امباپه در رئال در مدت ۷ روز از یوتیوب درآمدزایی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    5 2
    نوش جونش داره حاصل زحمات چندین سالش رو می خوره اینو گفتم که بگم نه بخیل هستم و نه باهاش دشمنی دارم اما انسان هر چی پولدارتر میشه حریص تر و تشنه تر میشه یعنی احساس می کنه باز هم پول لازم هست بعبارت ساده تر احساس می کنه هنوز نیازمنده و بی نیاز نشده! این حس اشباع ناپذیر تو وجود هر انسانی هست فقط تعداد انگشت شماری از آدما می تونن این زنجیره رو قطع کنن
  • ازا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 0
    غرق پول بود اون قبلاً
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 0
    مرد را دردی اگر باشد خوش است دردبی دردی علاجش اتش است
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    13 0
    کریس سوار بر جهالت نوع بشر چهارنعل میتازد!. نوش جانش. واقعا باهوش و زرنگه! مطمئنا فوتبالش تمام بشه بجای مربیگری میره دنبال امور عام المنفعه.
    • US ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 0
      این طور نیست
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    اگه بین فوتبالیستها دو نفر حق بخور بخور داشته باشه اول رونالدو دوم زیدان و مسی ۳تا بهترینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس