کد خبر 1637945
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا نوشت: آیا کامالا هریس میتواند همچون اوباما ۲۰۰۸ باشد؟

پس از اینکه هریس رهبری کمپین را به عهده گرفت، شاهد افزایش چشمگیر حمایت‌ها از جمله سالن‌های پرجمعیت، افزایش ثبت نام رای‌دهندگان و داوطلبان جدید بوده‌اند و دموکرات‌ها امیدوارند کامالا هریس بتواند شور و هیجان دوره ریاست جمهوری اوباما را احیا کند.

این موج حمایت، مقایسه‌هایی را با کمپین تاریخی اوباما برانگیخته است که ۳۶۵ رأی الکترال را به دست آورد و او را به اولین رئیس جمهور سیاه‌پوست تبدیل کرد. اما هریس باید این حمایت را در فضای سیاسی قطبی شده کنونی حفظ و گسترش دهد.

برخی مقامات حزب دموکرات هشدار می‌دهند که هریس با موانع زیادی روبروست. برخلاف اوباما که سال‌ها فرصت داشت، هریس باید در زمان کوتاهی پایگاه خود را تثبیت کند. اگرچه کمپین او تاکنون ۵۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده، اما هنوز مشخص نیست که آیا این انرژی به یک جنبش پایدار برای پیروزی تبدیل خواهد شد یا خیر.

توانایی هریس در حفظ این موجِ حمایتی در هفته‌های آینده، در حالی که برای رویدادهای کلیدی از جمله مصاحبه‌ها و احتمالا مناظره با ترامپ آماده می‌شود، بسیار حیاتی خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 0
    بایدن و خانم هریس را اوباما میچرخانده ، حساب و کتاب اتاق فکر آمریکا برای تعیین رئیس جمهور آینده گوییا بر مدار خانم هریس است . آمریکا و تیپ الیت با ترامپ غیر قابل پیش بینی موافق نیستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس