شکست مذاکرات دوحه/ میانجی‌گران به شدت ناامید شده‌اند

یک منبع برجسته وابسته به مقاومت فلسطین از شکست مذاکرات دوحه به علت لجاجت و کارشکنی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع بارز وابسته به مقاومت فلسطین به المیادین اعلام کرد که مذاکرات دوحه شکست خورده است.

این منبع اعلام کرد: نشست های طرفهای میانجی در دوحه نتوانسته است رژیم ااشغالگر را از اصرار خود برای باقی ماندن در محور «فیلادلفیا» (صلاح الدین) منصرف کند.

وی تصریح کرد: میانجی ها در این دیدار موفق نشدند وتوی رژیم اسرائیل علیه آزادی ۶۵ فلسطینی محکوم به حبس ابد را لغو کنند و به نظر می رسد مذاکرات به دلیل امتناع اسرائیل از پاسخگویی به پیشنهادهای میانجی‌ها برای رسیدگی به مسائل باقی‌مانده به سمت فروپاشی پیش می‌رود.

این منبع بارز وابسته به مقاومت گفت: حماس تاکید کرده است که مذاکرات به شکل و شمایل و روش کنونی به جایی نخواهد رسید.

این منبع بارز وابسته به مقاومت گفت: میانجی ها از لجاجت و موضعگیری های ناهمگون اسرائیل به شدت ناامید شده اند و این رویکرد را مانع پیشبرد مذاکرات می دانند. واشنگتن با وجود آگاهی از این رویکرد و مواضع تل آویو فشاری به این رژیم وارد نمی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    1 0
    پادشاهان خبیث و مزدور و جاهل وهابی حد اقل یک دقیقه هم شده به عقل مریض شان رجوع کنند که امریکای نجاستخوار خودش یک طرف قضیه جنگ و ویرانی و نسل کشی در جنگ علیه مردم مظلوم غزه است نه میانجی
  • ایرانی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    اعراب ذلیل پر مدعا آخرتی چون صدام دارند
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    آنچه درکرانه باختری کشته می‌شوند اسرائیلی ویهودی نیستند بلکه نیروهای مزدورعربی هستندکه وظیفه تامین امنیت داخل ومرزکرانه رابعده دارندتا آسیبی به اسرائیل هانرسد همینطور درغزه آنچه نیروی زمینی حمله کننده وجوددارد همه عرب های مزدورهستند نه یهودی شایداسرا هم یهودی نباشندکه مذاکرات رابه تاخیرمی اندازند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس