پرسپولیس در قزوین فولاد را شکست داد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر موفق شد تیم فولاد خوزستان را با ۲ گل در قزوین از پیش رو بردارد.

به گزارش مشرق، در دومین روز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس تهران به عنوان میزبان عصر جمعه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پذیرای تیم فولاد خوزستان به سرمربیگری یحیی گل محمدی بود.

فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - فولاد صفر

قضاوت این دیدار برعهده پیام حیدری به عنوان داور وسط با کمک فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده، محمدرضا تارخ با نظارت اسماعیل سفیری بود که امیر عرب براقی و احمدی محمدی نیز به عنوان داور و کمک داور ویدیویی این دیدار بودند.

شاگردان خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس امروز در حالی برابر تیم فولاد خوزستان حاضر بود که این تیم در ۲ دیدار گذشته خود مقابل تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز به ۲ تساوی دست یافته بود.

تیم فوتبال پرسپولیس نیمه دوم این دیدار را در حالی آغاز کرد که محمد خدابنده لو را جایگزین سینا اسد بیگی کرده بود.

در نیمه دوم این دیدار موسی کولیبالی از تیم فولاد خوزستان در دقیقه ۵۶ و فرشاد احمدزاده در دقیقه ۵۸، حسین کنعانی در دقیقه ۸۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۹۰ از تیم پرسپولیس با دریافت کارت زرد از سوی قاضی این میدان روبرو شدند، پیش از این و در دقیقه ۱۶ مسعود ریگی دیگر بازیکن پرسپولیس نیز از سوی داور میدان با کارت زرد جریمه شده بود.

میلاد محمدی مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس دقیقه ۵۶ این دیدار از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه فولاد کرد که این توپ با برخورد به تیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۵ این دیدار اوستون ارونوف با ورود به محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۱ این دیدار اوستون اورنوف و علی علیپور به ترتیب جای خود را به سعید صادقی و عیسی آل کثیر دادند.

تنها یک دقیقه پس از تعویض های تیم پرسپولیس، وحید امیری موفق شد با پاس عیسی آل کثیر موفق شد گل دوم تیم خود را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:

«VAR نمایی» در دیدار پرسپولیس - فولاد! +فیلم

سمیر حبوباتی از تیم پرسپولیس در دقیقه ۸۹ این دیدار به جای فرشاد احمدزاده وارد میدان شد.

تیم پرسپولیس در این دیدار با آلکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (محمد خدابنده لو)، اوستون ارونوف (سعید صادقی)، فرشاد احمدزاده (سمیر حبوباتی)، وحید امیری و علی علیپور(عیسی آل کثیر) و با سرمربیگری خوان کارلوس گاریدو وارد میدان شد.

اکتیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری (امیر قاسمی نژاد)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی و وحید حیدریه با یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فولاد به مصاف پرسپولیس آمده بود.

حاشیه های دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان:

- استقبال قابل توجهی و بی نظیری از سوی طرفداران تیم پرسپولیس در قزوین از این دیدار به عمل آمد تا جایی که بسیاری از آنها به علت پر شدن ظرفیت ورزشگاه موفق به تماشای این دیدار از نزدیک نشدند.

حسین باجیوند، رییس هیات فوتبال استان قزوین پیش از آغاز این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای این دیدار خبر داده بود که سرمربیان هر ۲ تیم نیز از چمن و وضعیت این ورزشگاه ابراز رضایت کرده بودند.

- آغاز این دیدار با ۱۲ دقیقه تاخیر به علت حاضر نبودن اتاق VAR از سوی پیام حیدری قاضی میدان، آغاز شد.

- امید عالیشاه به علت مصدومیت و سروش رفیعی به علت دریافت کارت قرمز در دیدار گذشته این تیم از پرسپولیس و لوسیانو پریرا، مهاجم سرشناس برزیلی تیم فولاد خوزستان نیز به علت مصدومیت در این دیدار حاضر نبودند.

- اولین کارت زرد این دیدار در دقیقه ۱۶ به مسعود ریگی، بازیکن تیم پرسپولیس داده شد و نخستین کرنر این دیدار هم توسط ساسان انصاری، بازیکن فولاد برروی دروازه پرسپولیس ارسال شد که نتیجه ای هم به دنبال نداشت.

- اولین خطر جدی این دیدار در دقیقه ۳۴ توسط احسان پهلوان از فولاد خوزستان برروی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که گندوز، دروازه بان پرسپولیس موفق شد شوت بازیکن فولاد را به کرنر بفرستد.

- وقت های تلف شده نیمه نخست این دیدار با هفت دقیقه و نیمه دوم نیز سه دقیقه از سوی داور این دیدار اعلام شد.

- همزمان با آغاز نیمه دوم این دیدار، تعدادی از تماشاگرانی که پشت درهای بسته ورزشگاه بودند موفق شدند با ورود به سکوهای تماشاگران ادامه این دیدار را به صورت ایستاده ببینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شصت سال حسرت قهرمانی 3 IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 0
    وقتی ابرو بادو مه خورشید دست بکار میشوند تا سوگلی لنگ بی هویت وبی افتخار عبده را از ته جدول جایگاه اصلی و سقوط نجات دهند ،،،خوش خدمتی یایا گل ممل لنگی(با بی وجدان کاری) و مافیای لنگی مسؤل وار برای نجات سوگلی لنگ عبده دست بکار میشوند،،بعد از پایان بازی گاریدو لنگی مرسی از دست های پشت پرده که مانع اخراج مسعود رینگی شدن ،،گاریدو حالا همان شد که قبل از ورود به ایران بهم قول داده‌ بودن کمکها غیبی باباها بیرون زمین فوتبال ،،،
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 0
    گاندو مچ نخوابوند داور لنگی پیام حیدری بود که مچشو خوابوند.اگه دیدید برادران حیدری هر کدومشون داور بازی لنگ شدن شک نکنید لنگ اون بازی رو با اختلاف میبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس