اعتراف رسانه اسرائیلی: از هفتم اکتبر بیش از ۵۰ هزار بمب و موشک بر سر مردم غزه ریخت

یک رسانه رژیم صهیونیستی جمعه شب اعتراف کرد، نیروی هوایی این رژیم از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) نوار غزه را با بیش از ۵۰ هزار بمب و موشک هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، روزنامه «هاآرتص» چاپ سرزمین های اشغالی اذعان کرد: وزن دو سوم بمب هایی که بر سر مردم غزه ریخته شده، به یک تُن می رسد.

از سوی دیگر یک افسر نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرد، اگر حمایت نظامی و تسلیحاتی آمریکا نبود، این رژیم چند ماه بیشتر نمی توانست جنگ را ادامه دهد.

این افسر بلندپایه افزود: جنگ کنونی، باور نظامی تسلیحاتی اسرائیل در آینده را به شکل کامل تغییر خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    با سلام سنت های الهی تغییر ناپذیرند. خداوند حجت را اتمام می کند و سپس بلا نازل می گردد. غزه حجت خدا بر بشریت است و داستان ملتی مظلوم و مقهور است که بیش از یک قرن در سیبل هدف های استعماری دجال قرار گرفته است. قوای خود را جمع کرد و با دست خالی با اشغالگر درگیر شد. اشغالگر در مقابل دیدگان میلیاردها نفر با حمایت ها لجستیکی آمریکا و غرب آنها را به خاک و خون کشید. آیا این جنایت ها نشانه برتری و پیروزی است و یا هشدار پایان دوره حجیت است؟
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    الکی که نفرمودند امریکا شیطان یزرگ.روحت شاد
    • مجتبی حسینی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      0 0
      خدای تبارک وتعالی به توسط تعدای پرندتون زمان لشکربزرگ اربع یااربعه را نابود کرد به این صهیونیست‌ها فرصت اتمام حجت داد اما کوروش شنوا صدر صد آخرعمرصهیونیستها هم هست شر مندبه هوادارانشان اگراین مردم غزه هم زیرزمینی جای برای پناهگاه درزمان بمبا رانها داشتند کمترشهیدمی شدندخوببود تانابودی صهیونیست‌ها( حتمی است) آن شالله مگرمی شودوعدخدایبزرگ آنجا م نشودهرچقدرپشتیبانش باشندیاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس