مراسم تکریم و معارفه وزیر نیرو با حضور عارف

 مراسم تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید نیرو با حضور معاون اول رئیس جمهور در وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش مشرق،  آیین تکریم و معارفه علی‌اکبر محرابیان وزیر سابق نیرو و عباس علی‌آبادی وزیر جدید نیرو با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور، معاونان و مدیران این وزارتخانه برگزار شد.

گفتنی است، عباس علی‌آبادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران و دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده‌ است.

از جمله پیشینه‌های کاری و مدیریتی علی‌آبادی نیز می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیریت‌ عاملی شرکت مپنا، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره کرد.

علی‌آبادی پیشینهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارد و از دی‌ ۱۳۸۸ تا تیر ۱۴۰۲ نیز مدیرعامل گروه مپنا بوده‌ است.

علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که در ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ موفق به دریافت رأی اعتماد از مجلس یازدهم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    امیدواریم دکترعلی آبادی درجهت پرداخت مزایایی که وزارتخانه ها و سازمانها و شرکتهای مختلفی که به کارکنانشان میپردازند،دستور فرنایندکه همان مزایا به کارکنان شرکتهای آب و فاضلاب شهرستانهای کشور( بجزاستان تهران چراکه مزایا را دریافت میکنند) پرداخت شود،چراکه الانه هیچگونه مزایایی دریافت نمیکنیم، حتی مزایا بابت مناسبتهای ملی و مذهبی که پرسنل همه وزارتخانه ها و شرکتها دریافت میکنند،به ما پرداخت نمیکنند و این تبعیض ها ظالمانه هست.
  • GB ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    بجای معارف به داد زیرساختهای اب و برق گاز و الودگی هوا برسید خسته نشدید از این هم بخور بخور ‌معارف واقعا که لمپن هستید
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 1
    ب قول اون گزارشگر معروف فوتبال در جام حهانی 1978 و هنگام تعویض یک بازیکن ضعیف با بازیکن ضعیف تر ، خوب حالا حشمت مهاجرانی صفر و با صفر عوض میکنه.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    آقای رئیس و معاون محترم! لطفا جمع کنید، این تشریفات اضافی، وقت گیر و پرهزینه را، اینکه هر روز و یا چند روز یکبار وقت رئیس جمهور و معاون اولش و وزرا و ... و... صرف معارفه یک وزیر و مقام بشود،!!!!!!!!! برای دولتی که مدعیه و آمده، تا دهها و صدها مشکل اقتصادی، مالی، مادی و رفاهی... مردم را پیگیری و حل کند. اصلا اینجور کار و اقدامات عمل خوبی نیست. جمع کنید، این مجالس را، و به درد مردم برسید. ما مردم بالاخره در طول۱،۲،۳،۴ سال از سوابق وزرا ...‌متوجه می شویم. که وزیر فلان وزارتخانه کیه؟ و در زمان وزارتش چه کارهای خوب و یا بدی انجام داده، و هیچ نیاز به این همه، من منم، این من منم، این منم و... ایشون اونه، و فلانه و بهمانه، و...نیست، بزرگان ما گفته اند: به عمل کار برآید، به سخنرانی و سخندانی نیست. / علی برکت ا... به مدیران میدانی و عملیاتی.../
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    برقی که مدام قطع میشه که وزیر نمی‌خواد یک سرپرست هم بگذارید کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس