شهر قائمشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و قرار گرفتن در مسیر تهران به ساری، یک شهر پرتردد محسوب می‌شود. این شهر با وجود اینکه مرکز استان مازندران نیست؛ اما با داشتن ایستگاه راه آهن و خط ریلی، امتیاز بالایی برای ورود گردشگران دارد.

در این شهر جاذبه‌های دیدنی متنوعی از قبیل جنگل‌های هیرکانی و تِلار، دریاچه‌ها و آبندان، آبشارها و چشمه‌های معدنی و البته مراکز خرید لوکسی وجود دارد. خرید بلیط قطار قائمشهر فرصت مناسبی برای بازدید از بهترین مراکز خرید قائمشهر و زیبایی‌های متعدد این شهر به حساب می‌آید.

مراکز خرید و بازارهای قائمشهر: بهترین مکان ها برای خرید

مزایای خرید از بازارهای قائمشهر

اکثر مراکز خرید قائمشهر در مناطق اخلاص، امام خمینی و گلستان واقع هستند. این مراکز به دلیل تنوع اجناس و امکانات رفاهی که برای افراد فراهم می‌کنند، رونق زیادی دارند. برخی از این پاساژهای لوکس علاوه بر دارا بودن فروشگاه‌های مختلف، عرضه‌کننده کالاهای داخلی و خارجی هستند و با داشتن کافی‌ شاپ، فست فود، خانه کودک و شهربازی امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای افراد فراهم می‌کنند. برخی از این مراکز خرید مانند بازار بزرگ علی و مجتمع دریای نور در نزدیکی ایستگاه راه آهن این شهر قرا دارند و با گرفتن بلیط قطار قائمشهر می‌توان به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

معرفی ۷ مرکز خرید قائمشهر

در شهر قائمشهر استان مازندران، بازارهای مختلفی وجود دارند که برخی از آن‌ها لوکس و برخی بافت سنتی و محلی خود را حفظ کرده‌اند. در این بازارها انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی، خواروبار فروشی و... به فروش می‌رسد. بهترین راه دسترسی به مراکز خرید این شهر سرسبز، تهیه بلیط قطار است. از جمله معروف‌ترین مراکز خرید قائمشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاساژ رنجبر

پاساژ رنجبر یکی از مراکز خرید قدیمی و جامعی است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن قائم شهر قرار دارد. این پاساژ دارای دسترسی مناسب به پایانه اتوبوس‌های شهری نیز است. پاساژ رنجبر را با فروشگاه‌های لباس ورزشی، گالری پرده، فروشگاه لوازم خانگی و لباس مردانه و زنانه و فروشگاه‌های کفش می‌شناسند.

  • آدرس: قائمشهر، منطقه امام خمینی، خیابان ولی عصر، خیابان صالحی مازندرانی.

مجتمع تجاری دریای نور

مجتمع دریای نور یکی از ساختمان‌های لوکس در خیابان کارگر بوده که دارای فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع کالاهای آنتیک، پوشاک، لوازم خانگی و لوازم برقی است. این مجتمع سه طبقه مجهز به پله برقی و معماری با سقف دارای آینه کاری و بسیار شیک است. بسیاری از افرادی که بلیط قطار قائمشهر را تهیه می‌کنند، به دلیل نزدیکی این مرکز خرید به ایستگاه، از این مکان دیدن می‌کنند.

  • آدرس: قائمشهر، خیابان کارگر، جنب مجتمع تجاری هیراد سنتر

پاساژ زیتون

مرکز خرید زیتون یکی از پاساژهای با مساحت کم قائمشهر است که در آن فروشگاه‌های عرضه کننده کالاهایی با قیمت مناسب وجود دارد. این پاساژ دارای فروشگاه‌های کیف و کفش، پوشاک زنانه، لباس ورزشی، لوازم کودک و پوشاک بچه گانه است. این پاساژ نیز در محله امام خمینی واقع است و به ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس‌های شهری نزدیک است. اگر بلیط قطار قائمشهر را تهیه کردید، می‌توانید با یک پیاده روی چند دقیقه‌ای از راه آهن، خود را به پاساژ زیتون برسانید.

  • آدرس: قائمشهر، خیابان صالحی مازندرانی، روبروی ایستگاه راه آهن قائمشهر

مراکز خرید و بازارهای قائمشهر: بهترین مکان ها برای خرید

پاساژ هیراد سنتر

مجتمع خرید هیراد سنتر، یکی از مراکز خریدی است که به فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش و لوازم دکوری خود مشهور است. برخی از فروشگاه‌های مجتمع هیراد سنتر افتتاح نشده‌اند. این مرکز خرید فاصله نزدیکی تا ایستگاه راه آهن قائمشهر دارد و با تهیه بلیط قطار می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

  • آدرس: قائمشهر، منطقه امام خمینی، بلوار کارگر

پاساژ میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور، قدمت بالایی دارد و دارای ورودی و پارکینگ برای رفاه حال بازدیدکنندگان است. فروشگاه‌های لوازم خانگی، لوازم موبایل و پوشاک این مرکز خرید دارای اجناسی با قیمت بسیار مناسب هستند. این فروشگاه‌ها در فصل‌هایی از سال، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند.

  • آدرس: قائمشهر، خیابان صالحی مازندرانی

پاساژ سجاد

مرکز خرید سجاد، یکی از پاساژهای با طراحی ساده و سرپوشیده است. این پاساژ ۲ طبقه فروشگاه‌هایی برای عرضه لباس مجلسی زنانه، لوازم ارایشی، لوازم آشپزخانه و لوازم سفری دارد. این پاساژ در میدان سجاد واقع است و به ایستگاه راه آهن قائم شهر نزدیک است. کسانی که با بلیط قطار قائمشهر به این شهر سفر می‌کنند، می‌بایست پس از پیاده شدن در ایستگاه راه آهن، از طریق خیابان کارگر خود را به میدان طالقانی و پاساژ سجاد برسانند.

  • آدرس: قائمشهر، میدان طالقانی

چهارشنبه بازار قائمشهر

چهارشنبه بازار از جمله بازارهای سنتی و با قدمت بالاست. در این بازار میوه، تره بار، ماهی، خواروبار، گل و پارچه به فروش می‌رسد. فضای صمیمی و گرمی که در این بازار وجود دارد برای بسیاری از مسافران فرح‌بخش است. در این بازار ساده فروشگاه‌های پوشاک و کفش نیز وجود دارند. این بازار یکی از محبوب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین فضاها برای خرید ماهی‌های دریای خزر و سوغاتی محسوب می‌شود. برای دسترسی به این بازار کافیست بلیط قطار قائمشهر را تهیه کنید و با طی کردن حدود 700 متر از ایستگاه راه آهن خود را به خیابان البرز دوم و چهارشنبه بازار برسانید.

  • آدرس: قائمشهر، منطقه امام خمینی، خیابان البرز دوم

مراکز خرید و بازارهای قائمشهر: بهترین مکان ها برای خرید

جمع بندی

قائم شهر یکی از شهرهای جنوبی استان مازندران است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده فیروزکوه و ساری، موقعیت مکانی خوبی دارد. این شهر دارای آب و هوای مطبوع، جنگل، آبشارها و پاساژهایی با کالاهای متنوع خارجی و داخلی است‌. این پاساژها تراکم بالایی در منطقه امام خمینی و نزدیکی ایستگاه راه آهن قائمشهر دارند. این پاساژها برای کسانی که با بلیط قطار قائمشهر به این شهر سفر می‌کنند، در دسترس هستند و افراد می‌توانند بهترین سوغاتی‌ها را از آن‌ها برای اطرافیان خود خریداری کنند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس