دانلود همراه بانک‌های تجارت، صادرات و ملی (بام) برای آیفون

همراه بانک‌های مختلف امروز بخش مهمی از سازوکارهای زندگی روزمره را به خود اختصاص داده‌اند. این برنامه‌ها با ارائه قابلیت‌هایی مانند انتقال وجه، دریافت موجودی، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبض و بسیاری از موارد دیگر، کاربران را از مراجعه حضوری به شعبه بانک‌ها بی‌نیاز کرده‌اند. از همین رو، دانلود و نصب همراه بانک آیفون به یک امر ضروری تبدیل شده است.

  • مشکل نصب همراه بانک‌ها

در چند سال اخیر به دلیل وجود تحریم‌ها، امکان دانلود برنامه‌های همراه بانک برای کاربران آیفون وجود نداشت و آن‌ها را با مشکلات متعددی مواجه می‌کرد. یک راه‌حل رایج برای این مشکل، استفاده از همراه بانک تحت وب بود که امکان استفاده از قابلیت‌های همراه بانک را در نسخه وب فراهم می‌کرد. اما این راه‌حل هم با محدودیت‌ها و دردسرهایی همراه است که کاربران را دچار زحمت می‌کند.

  • نصب آسان و مطمئن همراه بانک

استور ایرانی سیب اپ این مشکل را برای همیشه برطرف کرده است. کاربران ایرانی آیفون با ورود به این استور، می‌توانند تمام همراه بانک‌های ایرانی و بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ایرانی و خارجی دیگر را به سادگی دانلود کنند. با انجام این کار دیگر نیازی به همراه بانک نسخه وب نخواهد بود و می‌توانید از برنامه اصلی به همراه تمام قابلیت‌ها و امکانات آن استفاده کنید. در ادامه این پست قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما، به معرفی سه همراه بانک پرکاربرد و قابلیت‌های بی‌نظیر آن‌ها بپردازیم.

  • همراه بانک تجارت | Tejarat Mobile Bank

یکی از برنامه‌هایی که با ورود به استور سیب اپ می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید، همراه بانک تجارت است. خدمات این برنامه شامل سرویس‌های مبتنی بر کارت‌های شتابی، سرویس‌های مبتنی بر حساب و سرویس‌های مبتنی بر کارت می‌شود. سرویس‌های مبتنی بر کارت‌های شتابی، به دارندگان کارت سایر بانک‌ها اجازه می‌دهد که بتوانند از خدمات متنوعی استفاده کنند. با استفاده از همراه بانک تجارت آیفون می‌توانید انتقال وجه کارت به کارت، ساتنا و پایا انجام دهید.

همچنین در این برنامه خدماتی مانند خرید شارژ سیم‌کارت، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبض، دریافت موجودی و دریافت سوابق تراکنش وجود دارد. لازم به ذکر است که آپدیت همراه بانک تجارت آیفون به‌صورت مرتب در استور سیب اپ انجام شده و شما همیشه می‌توانید به جدیدترین و به‌روزترین نسخه این برنامه دسترسی پیدا کنید.

دانلود همراه بانک تجارت برای آیفون

  • همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات ایران نیز خدمات متنوع و جذاب مبتنی بر سرویس‌های کارتی، حسابی و تسهیلات و چک ارائه می‌دهد. شما می‌توانید چندین حساب را وارد این برنامه کرده و آن‌ها را به‌راحتی مدیریت کنید. در همراه بانک تجارت آیفون امکان انتقال وجه عادی و دسته و همچنین انتقال با بارکد دوبعدی و NFC وجود دارد. خدمات چک این برنامه هم شامل مشاهده لیست چک‌ها و تعیین موعد، تعیین مبلغ چک و گزارش چک‌های واگذارشده و صدور و استعلام وضعیت چک می‌شود.

علاوه‌بر این‌ها، از همراه بانک صادرات (صاپ) می‌توانید برای استعلام موجودی، خرید رمز شارژ و شارژ مستقیم، پرداخت قبض، محاسبه شبا، تغییر رمز حساب، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی رمز پویا و بسیاری از خدمات دیگر استفاده کنید. برای نصب همراه بانک صادرات می‌توانید وارد استور سیب اپ شده و با جستجوی عنوان برنامه، جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کنید.

دانلود همراه بانک صادرات برای آیفون

  • همراه بانک ملی ایران (بام)

بام – پلتفرم دیجیتال بانک ملی ایران، نرم‌افزار هوشمندی است که انجام امور بانکی را برای کاربران وارد مرحله جدیدی می‌کند. امکانات و خدمات پیشرفته این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا فعالیت‌ها خود را آسان‌تر و سریع‌تر از گذشته انجام دهند. در همراه بام ملی آیفون قابلیت انتقال پول، انتقال از حساب به حساب (درون بانکی/ شتابی) و تشخیص هوشمند نوع انتقال وجه (ساتنا، پایا و…) وجود دارد. برای انجام راحت‌تر تراکنش‌ها در بام ملی iOS، می‌توانید در منوی اصلی به مخاطبین پرتکرار دسترسی داشته و شماره حساب و شماره کارت‌های مربوط به آن‌ها را مشاهده کنید.

از برنامه بام ملی می‌توانید برای پرداخت قبض با پشتیبانی از اسکن بارکد، خرید شارژ و بسته اینرنتی، پرداخت اقساط تسهیلات ملی و مشاهده فهرست و وضعیت تسهیلات استفاده کنید. همچنین در این برنامه قابلیت‌هایی نظیر دریافت مانده حساب، مشاهده جزئیات اطلاعات تراکنش‌ها، افزودن یادداشت، طبقه‌بندی تراکنش‌ها و امکان جستجوی پیشرفته وجود دارد.

دانلود همراه بانک ملی ایران (بام) برای آیفون

دانلود همراه بانک‌های تجارت، صادرات و ملی (بام) برای آیفون

  • سخن نهایی

برنامه‌های همراه بانک یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها برای کاربران ایرانی است که بسیاری از نیازهای روزمره آن‌ها را برطرف می‌کند. این برنامه خدمات بانکی متنوعی مانند انتقال وجه، پرداخت تسهیلات، پرداخت قبض، مدیریت چک، خرید شارژ و بسته اینترنتی، دریافت موجودی و مشاهده سوابق تراکنش را ارائه می‌دهند. به دلیل تحریم‌های شرکت اپل، امکان دانلود مستقیم برنامه‌های همراه بانک برای کاربران ایرانی وجود ندارد. این مشکل باعث شده بسیاری از کاربران مجبور به استفاده از نسخه‌های تحت وب این برنامه‌ها شوند اما شما با ورود به اپ استور ایرانی سیب اپ، می‌توانید جدیدترین نسخه iOS همراه بانک‌ها را روی آیفون خود نصب کرده و از بدون محدودیت، از تمام قابلیت‌های آن‌ها به صورت ایمن استفاده کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس