حمایت از کالای ایرانی با پایان ممنوعیت واردات

معاون صنایع عمومی وزارت صمت: برای کنترل واردات بی رویه و حمایت از تولید داخلی تعرفه های گمرکی افزایش می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    2 0
    این اتفاق چندین سال پیش افتاد و بعضی از تولیدکنندگان داخلی کثیف و پست و بیشرف از اون قانون سواستفاده کردن و ما رو چاپیدن !!! مثلا ما میخواستیم غلطک فولادی برای نورد فولاد از خارج بخریم میگفتن فلان شرکت ایرانی داره تولید میکنه !!! و شما باید برید از اون شرکت نامع بگیرید که بگه به فلان دلیل من نمیتونم تولید کنم تا به شما مجوز واردات بدیم !!! هر چی کت میگفتیم که اون غلطک تولید نمیکنه و فقط ودرنه برای نانوایی تولید میکنه که شبه غلطکه !!! و دیدیم اون مسیولین هم یه مشت بیسواد و نف..... هستن و نهایتا رفتیم سراغ اون شرمت کذایی و اونم گفت بایدد اینقدر پول بدید تا اون نامه رو به شما بدم !!! و هر چی گفتیم که شما اصلا این غلطک رو تولید نمیکنید پی پس چرا پول باید به شما بدیم که میخواست ما رو از اون کارگاه 50 متریش بندازه بیرون !!! شرکت فولادی ما هم با 5000 پرسنل معطل یه احمق مثل این و یه عده تصمیم گیرنده احمق شده بود !!!
  • CA ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    1 0
    اسم بردن از تولید داخل و یا خارج یه اشتباهه محضه !! خریدار دنبال جنس با کیفیته و کاری نداره که ساخت یا تولید کجاست بجز یه عده که کمبود دارن و پول مفت رانت و دزدی گیر آوردن !! تولید کننده خوب تو کشور زیاد داریم ولی با این قوانین مزخرف یعنی ممنوعیت واردات و ...... تولید کننده های خوب رو هم خراب میکنید!! مردم وقتی جنس خوب داخلی رو بخرن کسی براش نمیصدفه از خازج جنسی وارد کنه !!
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    2 0
    تولید کنندگان داخلی با سوء استفاده از ممنوعیت واردات و افزایش تعرفه خوب خون ملت رو تو شیشه کردند و کالاها بی کیفیت رو چند برابر به مردم فروختند. در واقع رقابتی که با کالاهای خارجی صورت گرفت در کیفیت نبود و فقط در قیمت بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس