به گزارش مشرق، سرباز روح الله در تلگرام نوشت:

حالا که یک هفته‌ای از عملیات اربعین حزب‌الله می‌گذرد تقریبا می‌شود موفقیت تام این عملیات را مدعی شد. عملیاتی که هدفی درست را بشکلی موفق و با تلفات و تخریب مورد اصابت قرار داد و از همه اینها مهم‌تر نوع واکنش اسرائیل به عملیات حزب‌الله است.

اسرائیل بجز روتین درگیری‌های مرز شمال عملا پاسخی به عملیات اربعین نداد و ترجیح داد در چتر انکار رسانه‌ای باقی بماند. طرفه آنکه اسرائیل طبق اخبار منتشره از عملیات روز اربعین به سازمان ملل شکایت کرده است!

این یعنی که عملیات خون‌خواهانه ایران که هفته‌هاست وعده‌اش داده شده و مورد تاکید قرار گرفته اگر درست و دقیق و به موقع [که قاعدتا نمی‌تواند بیش از این تاخیر داشته باشد] آنجاییکه باید را بزند، بسیار بعید است که اسرائیل را به واکنشی سخت و حرکت به سمت جنگی فراگیر بکشاند. البته عبور از این همه تور دفاعی به مدد همه کشورهای منطقه و قدرت‌های فرامنطقه‌ای کار ساده‌ای نیست و به احتمال زیاد تاخیر پیش آمده به همین مارپیچ دفاعی پیرامون رژیم باز می‌گردد.

تنها مشکلی که عملیات روز اربعین حزب‌الله داشت این بود که بواسطه محدودیت‌های موجود پیوست رسانه‌ای قوی‌ای نداشت و البته دشمن اسرائیلی هم با وقاحت تمام بزرگ‌ترین دروغ‌هایی را که می‌توانست علیه این عملیات گفت. امیدوارم این کمبود در عملیات خون‌خواهانه ایران وجود نداشته باشد و شاهد چنان ضربه‌ای به قلعه‌ی یهودیان کودک‌کش باشیم که روح رسول‌الله که شاهد و ناظر بر امت است، مانند فتح قلعه خیبر از آن شاد گردد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 0
    احساسم اینه که ترامپ پیروز نمیشه وای اگه نشه ...
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    16 0
    انشاءالله
  • یزدان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 6
    انتقام چی شد ؟
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      4 0
      همون بار اول که پارتون کرد کافیه؛ دومیشم میزنن، یواش یواش، حرامی های صهیونیست
  • مهدی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    22 1
    اسراییل نابود خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس