حزب اتحادملت

اصلاح ‌طلبان در تلاش هستند تا وفاق ملی مورد پزشکیان را با چالش مواجه سازند.

سرویس سیاست مشرق- یک روزنامه اصلاح طلب مدعی شد که به دلیل اصلاح طلب نبودن کامل کابینه، دولت مسعود پزشکیان دولت موفقی نخواهد شد!

روزنامه همدلی در یادداشتی با طرح این ادعا که کابینه چهاردهم توان ایجاد تغییر و محقق کردن انتظارات مردم را ندارد، نوشت: هر کدام از وزرا دارای اختیاراتی است که باید برای پیشبرد امور و رسیدن به اهداف سازمانی خود از آن اختیارات استفاده کنند. باتوجه به رویکرد سیاسی خود تصمیم می‌گیرد و اقدام می‌کند. حال اگراین وزیر راستگرا باشد و بخواهد براساس رویکرد اصلاح‌طلبانه رئیس‌جمهور عمل کند، آزادی عمل نخواهد داشت و به تبع آن خلاقیت در او از بین می‌رود.

این روزنامه با اشاره به اینکه روحیه انعطاف‌پذیری رئیس‌جمهور تاحدی با چانه زنی و ریش گرو گذاشتن و گله‌گذاری و با لحن آرام و حاکی از همدلی و همکاری می‌توان ازبروز اختلافات و علنی شدن آن جلوگیری کند، تصریح کرد اما اگر این اختلافات ماهوی و بنیادین و در حوزه‌های متخلف و با وزاری متعدد باشد، دیگر با ریش سفیدی و گفت‌وگو و شیوه‌های کدخدامنشانه قابل حل نخواهد بود!

همدلی با تصریح بر اینگه بهترین شیوه وفاق در کابینه این بود که رئیس جمهور شیوه انعطاف و تساهل و تسامح را درخصوص وزاری تخصصی بکار می‌برد نه وزرای سیاسی که نماد رئیس جمهور و دولت حاکم است، نوشت: اگر وزرا اصلاح طلب بودند و وزرای کلیدی همفکر رئیس‌جمهور و کابینه رای می‌آورد، آنگاه می‌توانستیم بگوییم مجلس صدای ملت را شنید و به آن تمکین کرد و جای بسی امیدواری بود که با درک واقعیات از طرف دولت و مجلس وفاقی خوشایند صورت گرفت.

بیان این مطالب بیانگر آن است که اصلاح طلبان بدون توجه به آغاز فعالیت رسمی دولت چهاردهم همچنان در موضوع وزرای پیشنهادی متوقف مانده و همچنان می‌کوشند تا وفاق ملی مورد پزشکیان را با چالش مواجه سازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    13 27
    خود کرده را تدبیر نیست اون موقع که درهای ستادش رو برای این جماعت افراطی باز کرده بود باید این روزها رو میدید
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    28 21
    منظورت کیهانه دیگه که هر روز به لجن پراکنی بر علیه دولت مشغوله؟!
  • هادی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    26 28
    کدوم وفاق ملی؟ هر چی نگاه میکنیم یه مشت فتنه گر و دزد و برعنداز سمت گرفته. فتنه اعظم وقتی اتفاق افتاد که برای ده درصد رای بیشتر یه فتنه چی تایید صلاحیت شد و مملکت افتاد دست این جماعت هوچی گر شارلاتان که رگ خواب جماعت رو بلدن. فتنه اصلی از الف جیم صادر شد.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    12 23
    پزشکیان خود حاشیه ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس