.

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست بر این باورند که بنیامین نتانیاهو علی رغم تمام ادعاهای تبلیغاتی، در مهار ایران برای افزایش نفود خود در منطقه در تمامی سالهای اخیر شکست خورده است.

سرویس جهان مشرق - بن کاسپیت، خبرنگار مشهور رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نسبت به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با مقابله با محور مقاومت و ایران نوشت:

اگر من این فرصت را داشتم که در نشست مطبوعاتی نتانیاهو شرکت کنم و آنها به من اجازه می دادند سؤالی از او بپرسم، این سؤالی است که می پرسیدم:

جناب نخست وزیر، شما در مجموع ۱۷ سال نخست وزیر بودید. از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ و از سال ۲۰۰۹ تا کنون، یعنی ۱۲ سال و نیم (به استثنای یک نیم سال دولت بنت و لاپید). در تمام این مدت، ایران یک حلقه آتش عظیم در اطراف اسرائیل ایجاد کرد که معلوم شد یک خطر برای موجودیت اسرائیل است. شما برای جلوگیری از این موضوع چه کردید؟ برای جلوگیری از تقویت حزب الله چه کردید؟ تقویت حماس؟ تقویت نیروهای مقاومت در سوریه؟ ایجاد جبهه جدید در مرزهای ما در جولان؟ چه قدم هایی برداشتید؟ چگونه بازدارندگی در مقابل ایران را حفظ کردید؟

حدس می‌زنم نتانیاهو با ترفند تبلیغاتی خود، یعنی پوستری که روی آن تصویر یک بمب یا نقشه محور فیلادلفیا کشیده شده باشد، به من پاسخ میداد. (کنایه بن کاسپیت به اقدامات نتانیاهو در نشان دادن و استفاده از عکس‌های مختلف در سخنرانی های خود در سازمان ملل و ... )

خبرنگار صهیونیست خطاب به نتانیاهو: ۱۲ سال وقت داشتید، برای مهار ایران چه کردی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    1 0
    اتفاقاتی که در جنگ غزه افتاده نشان از فروپاشی داخلی و روانی حکومت شیطانی یهود است .که حتی خاخام های وحشی یهود هم حرفهای نتانیاهو را قبول ندارند
  • بی نام IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    1 0
    بعید است که اسرائیل از باتلاق غزه جان سالم به در ببرد.
  • US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    1 0
    دعا می کنیم اسرایلیها ی غاصب همانطور که اشک فلسطینیهای مظلوم رادراوردند اه دل کودکان فلسطینی نابودشان کند که جهان برای مظلومیت فلسطین ارام و قرار ندارد نفرین بر صهیونیست و حامیانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس