سخنگوی وزارت امور خارجه: سران صهیونیستی از روند فروپاشی اسرائیل صحبت می‌کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روند فروپاشی رژیم صهیونیستی، گفت که هرچه جنایت‌کار جنگی، نتانیاهو بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها در اراضی اشغالی، تصریح کرد: شکاف رو به تزاید در جامعه و تشکیلات رژیم صهیونیستی اینک در مقابل دیدگان همه جهانیان است.

کنعانی با اشاره به تداوم جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از ۱۱ ماه جنگ همه‌جانبه و جنون‌آمیز علیه نوار غزه و کشتار وحشیانه بیش از ۴۱ هزار شهروند فلسطینی، اختلاف‌های سران صهیونیستی، استعفاهای مقام‌های سیاسی، نظامی و امنیتی و اعتراض‌ها و اعتصاب‌های عمومی در مجتمع صهیونیستی گسترش و سرعت بی‌سابقه‌ای گرفته است.

به گفته وی، شکاف رو به تزاید در جامعه و تشکیلات رژیم صهیونیستی اینک در مقابل دیدگان همه جهانیان است، به‌گونه‌ای که برخی سران و کارشناسان صهیونیستی آشکارا از خطر و روند فروپاشی «اسرائیل» صحبت می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: باند تروریستی حاکم بر تل‌آویو در نحوه تصمیم‌گیری برای حفظ و تداوم بقای رژیم دچار تشویش و بن‌بست راهبردی است و البته جنایت‌کار جنگی -نتانیاهو- هر روز بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی در پایان نوشت: صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم بلندتر شده و حمایت از آن برای تداوم جنایت علیه فلسطینی‌ها، علاوه بر مسئولیت حقوقی و بین‌المللی، شرط‌بندی بر اسب بازنده و مفلوک است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس