کد خبر 1639313
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات آمریکا نوشت:

مقامات مسئول امنیت انتخابات در ایالات متحده از رأی ‌دهندگان می‌خواهند به هیاهوها در مورد امنیت انتخابات توجه نکنند و ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آینده را «بی‌اساس» دانستند.

این مقامات در عوض این اطمینان خاطر را به رأی ‌دهندگان آمریکایی دادند که به این مهم اعتماد داشته باشند که وقتی به پای صندوق‌های رأی ‌گیری می‌روند، آرای آنها به دقت شمارش خواهد شد.

رئیس سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت‌های آمریکا در نشستی در مورد امنیت انتخابات در آمریکا گفت: در طول چند ماه آینده، چیزهای مختلف زیادی را از منابع مختلف خواهید شنید.

جن ایسترلی گفت: مهم ترین مسئله این است که در میان سر و صداهای زیاد، حقیقت از موارد تخیلی تشخیص داده شود. سازمان تحت مدیریت او مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد.

ایسترلی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد که «روند انتخابات ما، زیرساخت‌های انتخاباتی [ما] هرگز چنین امنیتی نداشته و جامعه [تشکیلات] انتخاباتی ما، هرگز قوی ‌تر از امروز نبوده است.»

رئیس سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت‌های ایالات متحده افزود: به همین دلیل است که من به درستی انتخابات‌مان اطمینان دارم و مردم آمریکا نیز باید اعتماد داشته باشند.

تلاش ایسترلی برای اطمینان دادن به رأی ‌دهندگان پس از آن صورت می‌گیرد که جامعه اطلاعاتی آمریکا هشدار داد روسیه، جمهوری اسلامی ایران و چین در پی مداخله در انتخابات نوامبر آمریکا هستند.

تلاش‌های این دولت‌های خارجی، که در هشدار جامعه اطلاعاتی برجسته شده است، با عملیات‌ نفوذ یا کارزارهای پخش عمدی اطلاعات غلط طراحی شده‌اند تا در مورد روند انتخابات ایالات متحده شک و تردید ایجاد کنند، یا آن کارزارها علیه انتخاب شدن یک نامزد و یا برای کمک به نامزد دیگری راه‌ اندازی شده است.

با این حال، تاکنون تلاشی از سوی فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران یا جمهوری خلق چین برای حمله به سامانه‌های مورد استفاده در برگزاری انتخابات در ایالات متحده و شمارش آرا یا هک آنها، وجود نداشته است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    کلأ از همین الان کاملأ مطمئن هستیم که انتخابات آمریکا توش تقلب خواهد شد و تا زمانی که ناظرينی از کشورهای بی‌طرف چین، روسیه، ایران، ونزوئلا ، کوبا ،کرهٔ شمالی و.... بر این انتخابات نظارت مستقیم نداشته باشن نباید نتیجهٔ انتخابات رو قبول کرد!!!
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      1 0
      تو به نمایندگی از تمام کشورهایی که گفتی ، بروی کافی است .
  • US ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    ببينيم و تعريف كنيم .ماه نوامبر و دسامبر قيامتى در آمريكا بر پا خواهد شد . خواهيد ديد .
  • US ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    ببينيم و تعريف كنيم .ماه نوامبر و دسامبر قيامتى در آمريكا بر پا خواهد شد . خواهيد ديد .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    بهتره نحوه گزینش ها تغییر نکنه البته کارشناسیه این کار ولی نه از اون نظر ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس